Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@18:44:24 GMT

ویسی: استقلال گردن کلفت و خوب بازی کرد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۱۱۲۷۴

ویسی: استقلال گردن کلفت و خوب بازی کرد

سرمربی استقلال خوزستان گفت: استقلال شرایط خوبی دارد و نتایج خوبی گرفته است. ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، عبدالله ویسی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و نتایج خوبی گرفته است. استقلال گردن کلفت و خوب بازی کرد و در همه نقاط بهتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این تیم و هوادارانش که به نحو احسن تیم‌شان را تشویق کردند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: تیم ما مشکلات زیادی داشت. میانگین تیم ما 22 سال بود، اما امیدوارم از پایین جدول کنده شویم. صد در صد در لیگ می‌مانیم و در جام حذفی هم پرقدرت جلو رفته تا فینال خوبی داشته باشیم. البته باید چند بازیکن هم بگیریم و تیم را تقویت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: پنج بازیکن محروم و مصدوم داشتیم. با توجه به این شرایط و همچنین وضعیت خوب استقلال تهران، بازیکنان جوان ما دوندگی کردند، اما شکست را قبول کردیم. استقلالی‌ها بهتر از ما بودند و در این حال جوانان شایسته‌ای داشتیم. نیاز مبرم به اضافه کردن بازیکن داریم، به خصوص جام حذفی که بتوانیم کار بزرگی کرده و مردم خوزستان را خوشحال کنیم. به مردم خوزستان قول می‌دهم که این تیم می‌ماند و نگران نباشند.

ادامه دارد...

R1402/P1435/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال خوزستان استقلال تهران عبدالله ویسی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست

سرمربی بارسلونا پس از برتری تیمش مقابل والنسیا در رقابت‌های لالیگا از مهاجم لهستانی‌اش تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که شاگردانش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا موفق شدند والنسیا را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو بردارند و رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را از جیرونا پس بگیرند، گفت: عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم، اما اشتباهات فردی برای‌مان گران تمام شد. روی توپ‌های دوم خوب نبودیم. در نهایت به این دلیل بازی را بردیم چون از ضربات شروع مجدد نهایت استفاده را بردیم. واضح است که برای فصل آینده همه ما باید پیشرفت کنیم.

وی درباره شایعات مطرح شده حول آینده حرفه‌ای مهاجم لهستانی‌اش اظهار داشت: در مورد آینده حرفه‌ای هیچ یک از بازیکنانم صحبت نخواهم کرد. از نحوه کار و تمرین کردن لواندوفسکی خیلی راضی هستم. او در تیم ما یک الگوست و به همین خاطر است که در بازی امروز موفق شد هت‌تریک کند.

سرمربی بارسلونا درباره زننده گل اول تیمش در این بازی خاطرنشان کرد: فرمین به سختی توپ را از دست می‌دهد. به شخصه او را دوست دارم و به همین خاطر این فصل فرصت‌هایی به او برای بازی می‌دهم. فرمین بازیکن حال و آینده بارسلونا است.

تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ

ژاوی در تمجید از دروازه‌بان آلمانی‌اش گفت: تِراِشتگن در رختکن ما فرد بسیار مورد احترام و دوست‌داشتنی است. همه آنها یک خانواده هستند و جو خوبی در تیم حاکم است و همه می‌خواهند به هم کمک کنند. مارک آندره می‌داند که همه کنار او هستند.

وی درباره تکلی که پدری زد و مانع باز شدن دروازه‌ بارسا شد، عنوان کرد: عملکرد دفاعی پدری که در آن صحنه مانع باز شدن دروازه‌مان شد، ثابت می‌کند که او به لحاظ بدنی در وضعیت خوبی است. او تلاش مضاعفی داشت، در کارهای دفاعی به تیم کمک کرد و تیم را نجات داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران