Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تبریز گفت: بنده در ایام انتخابات نه تنها از آقای میرتاج‌‌الدینی بلکه تعداد از کاندیداهای دیگر نیز حمایت کردم اما قرار نبود به‌‌خاطر کاری که از روی اعتقاد انجام دادم پولی بگیرم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم محمدزاده در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با اشاره به اظهارات یکی از هنرمندان تبریز مبنی بر اخذ وجه در قبال تبلیغ کاندیداها در زمان انتخابات مجلس دهم، ابراز داشت: اینکه هنرمندی بابت حمایت از فردی پولی دریافت می‌‌کند یا خیر، به خودش مربوط می‌‌شود اما بنده بابت حمایت از آقای میرتاج‌‌الدینی وجهی دریافت نکردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم هم محرم محمدزاده را می‌‌شناسند و هم حجت‌‌الاسلام میرتاج‌‌الدینی را، خوب می‌‌دانند بنده بابت اعتقاداتم پول نمی‌‌گیرم و در ایام انتخابات به‌‌جز او از سایر کاندیداها نیز حمایت کردم.

عضو هیئت رئیسه شورای پنجم تبریز در رابطه با انتقادات وارده به حضور هنرمندان در عرصه سیاست و مدیریت شهری، تصریح کرد: بنده در کنار مجری‌‌گری تحصیلات دانشگاهی نیز داشتم و در طول این مدت که در شورا بوده‌‌ام همواره مدافع منافع مردم بوده‌‌ام و مستندات موجود گویای این امر است.

وی خاطرنشان ساخت: شهروندان عملکرد بنده را می‌‌بینند و مرا قضاوت خواهند کرد، از این حرف‌‌ها همواره بوده و من‌‌بعد نیز خواهد بود که چرا یک هنرمند کاندیدا شده است اما همین هنرمند نیز با رأی مردم از میان 700 داوطلب با رأی بالا بر کرسی نشسته است.

محمدزاده با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای حل مشکلات شهری و شهروندان به کار خواهد بست، تصریح کرد: 4 سال بعد مردم عملکردم را قضاوت می‌‌کنند و این برایم کافیست.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!

درحالی‌که قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است. ‏

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی ۲۳۰ هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان ۲.۵ میلیون یورو است. از طرف دیگر ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی ۵۰۰ هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

 


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • تعداد عوامل اجرائی دور دوم انتخابات در حوزه ورامین کاهش می یابد
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود