Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ عکسی با رئیس جمهور جدید لیبریا منتشر کرد و به نوعی تولد او را تبریک گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وه آ بازیکن سابق تیم میلان مدتی قبل به عنوان رئیس جمهور کشور لیبریا انتخاب شد و این موضوع واکنش های زیادی را نیز در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.حال پس از گذشت چند ماه از انتخاب این کشور آفریقایی، برانکو ایوانکوویچ عکسی با آقای رئیس جمهور و زوونیمیر بوبان، ستاره سال های نه چندان دور آثار میلان منتشر کرده تا به این شکل، برگزیده شدن وه آ را تبریک بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو زیر این عکس که به حوالی اوایل دهه ۹۰ میلادی مربوط میشود نوشته:« معاون دبیرکل فیفا ورئیس جمهور لیبریا زمانی که هر دو بازیکن تیم آث میلان بودند!»

نکته جالب این است که برانکو و بوبان، در سال ۹۸ در عضویت تیم ملی کرواسی بودند و به مقام سومی جام جهانی نیز رسیدند. بوبان هافبک تهاجمی و برانکو نیز دستیار سرمربی، بلاژویچ بود. این بازیکن چند سال قبل به همراه تیم پیشکسوتان میلان در تهران حاضر شد و در بازی با پیشکسوتان پرسپولیس، دقایقی به میدان رفت تا در این بازی خاطره انگیز سهمی داشته باشد.

حالا ژرژ وه آ، ۵۱ سال دارد، بوبان ۴۹ ساله است و برانکو نیز در ۶۳ سالگی همچنان مشغول افتخار آفرینی در دنیای فوتبال است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند

آفتاب‌‌نیوز :

استعفای یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، آغاز دوران جدید این باشگاه بود. زمانی که تصور می‌شد با پایان جام ملتها، تفویض قدرت از یحیی به برانکو بدون چالش انجام خواهد شد، اما ناگهان ایوانکوویچ اعلام کرد که قصد حضور در پرسپولیس را ندارد و قرمز‌ها با اعتماد رضا درویش به اوسمار، یک سرمربی تازه را روی نیمکت دیدند.

در زمانی که بازیکنان و مدیریت پرسپولیس تمام قد پشت اوسمار بود، هواداران اعتراض و انتقاد شدیدی علیه سرمربی جدید و حامیان او داشتند، اما رفته رفته نتایج خوب از راه رسید و اوسمار موفق شد مقبولیت قابل توجهی را نزد هواداران این تیم کسب کند.

سرمربی برزیلی این دوران را اینطور شرح می‌دهد: خیلی دوران سختی برای همه بود؛ برای من، باشگاه، هیئت مدیره و بازیکنان که تغییراتی در کادرفنی‌شان داشتند. من تیم‌مان را خوب می‌شناختم و می‌دانستم تیم‌مان چقدر کیفیت دارد و می‌تواند کار‌های بزرگی انجام بدهد. ما پارسال دو قهرمانی به دست آوردیم و من به تیم‌مان اعتماد داشتم و می‌توانستم چنین مسئولیتی را قبول کنم، اما نگرانی هواداران را درک می‌کردم.

او در صحبت‌های متواضعانه ادامه داد: وقتی شخص بزرگی مثل آقا یحیی که یک مربی خوب و انسان خوب بودند در تیم حضور داشتند و بعد از ایشان هم دنبال مربی بزرگی مثل آقای برانکو بودند، قطعا هواداران مقایسه می‌کردند و اگر کسی را در حد آن‌ها نمی‌آوردند، باعث نگرانی آن‌ها بود. درست است که یک سری پیام‌های ناراحت‌کننده و شاید بی ادبانه نه فقط برای من، بلکه برای خانواده‌ام آمد، اما می‌فهمم؛ فوتبال همراه با احساسات و عشق است و من می‌دانستم با گذشت زمان و نتایج خوب می‌توانیم نگاه تماشاگران را عوض کنیم.

اوسمار ادامه داد: وقتی برای خرید و پیاده‌روی می‌روم و لطف و مهربانی هواداران و حتی عذرخواهی آن‌ها را می‌بینم، باعث می‌شود کارم را بهتر انجام بدهم.

او خاطره جالبی هم از یک موقعیت مشترک داشت: من تقریبا موقعیت مشابهی در تیم کورینتیانس داشتم که طرفداران زیادی دارد. من دستیار سرمربی بودم که ایشان داشتند به کشور عربستان می‌رفتند و من به عنوان سرمربی انتخاب شدم؛ جایی که تیم در فصل قبل موفقیت خوبی داشت و در آن فصل بازیکنان زیادی فروخته بود و تقریبا شرایطی مشابه پرسپولیس داشت.

سرمربی پرسپولیس در پایان این بحث گفت: ما فقط آقا یحیی را از دست ندادیم، بلکه ننکا و آقای عسگری هم رفتند. بازیکنان همان‌ها بودند و بازیکنان جدید آمدند. فرق پرسپولیس با کورینتیانس این بود که در پرسپولیس بازیکنان بودند و عوض نشدند. من با شناختی که از بازیکنان و کادر داشتم، از نتایج خوبی که قرار است بگیریم، مطمئن بودم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)