Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > همدان - رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: مرد کارتن خواب 45 ساله که برای گرم شدن به داخل یخچال وانت نیسان رفته بود، به علت گازگرفتگی جان باخت.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا زارعی، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: روز گذشته جسد این مرد 45 ساله داخل یخچال یک دستگاه وانت نیسان در حاشیه آرامگاه باباطاهر همدان پارک شده بود کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق بررسی های کارگاهان پلیس آگاهی، اين فرد کارتن خواب هر شب اقدام به حضور در قسمت يخچال اين خودرو برای استراحت می کرده است.

سرهنگ زارعی خاطرنشان کرد: اين فرد برای گرم نگه داشتن خود، اقدام به روشن کردن پيک نيک در قسمت يخچال اين خودرو و بستن در آن می کند که استنشاق گاز مونو اکسیدکربن سبب خفگی و مرگ وی شده است.


رئيس پليس آگاهی استان افزود: علی رغم این موضوع، جسد این مرد جهت شناسایی علت اصلی مرگ تحویل پزشکی قانونی شد.

 

46

 

کلید واژه‌ها : استان همدان - کارتن خواب - مرگ -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتلان شهروند محمودآبادی در تهران

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمودحسین زاده در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر پیدایش جسد خون آلود مردی ۵۸ ساله، بررسی موضوع را با انجام حفظ صحنه جرم و انجام اقدامات اطلاعاتی، بصورت ویژه و تخصصی در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی یک زن و شوهر به عنوان مظنون اولیه توسط ماموران پلیس آگاهی خبر داد و افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و رد زنی‌های پی در پی، مخفیگاه زن و شوهر فراری را در تهران بزرگ پیدا و با هماهنگی قضایی هر دو متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد در ادامه گفت: متهمان که منکر هرگونه ارتکاب به جنایتی بودند، در مواجهه با اسناد و ادله پلیسی به جرم خود مبنی بر قتل مرد ۵۸ ساله اعتراف کردند.

سرهنگ حسین زاده خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی متهمان را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتلان شهروند محمودآبادی در تهران
  • هنر ۴۲ ساله بانوی سنندجی مورد استقبال هنردوستان داخل و خارج کشور
  • سقف پیاده‌رویی در دزفول فروریخت؛ کودک ۵ ماهه جان باخت
  • نجات دختر ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان
  • تصادف در درگزین همدان یک فوتی و ۶ مصدوم برجا گذاشت
  • پلیس دختر ۱۱ ساله را از دستان ۲ شرور آدم‌ربا در تهران نجات داد
  • پیدا کردن دختر ۱۱ ساله دقایقی پس از آدم‌ربایی
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش در شرق تهران
  • پخش تلاوت قرآن در فضای داخل شهرداری همدان
  • قتل دوست صمیمی با مصرف قرص روانگردان