Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک بلژیکی شیاطین سرخ، از تصور افکار عمومی در قبال خود در انگلیس، ناراضی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مروان فلینی هافبک بلند قامت منچستریونایتد در مصاحبه اخیر خود با یک نشریه بلژیکی، از برخورد با خود در انگلستان گلایه کرده است.

به گزارش اسکای، فلینی که در دوران حضورش در انگلستان تنها سه بار با کارت قرمز جریمه شده، گفته است:

آن ها به من انگ خشن بودن زده اند؛ یک قاتل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید، من فرد متعصبی هستم. تیمی که بیش از حریف خواهان برد باشد، برنده می شود ولی مواردی بوده که تصور ترسناکی از من شده است. اگر (موهای) مرا در نبرد هوایی می کشند، چه باید بکنم؟ این موضوع همانند یک لطیفه به نظر می رسد ولی واقعا دردآور است.

او همچنین افزود:

فصل گذشته پس از دربی با سیتی، به دلیل ضربه سر به آگوئرو محروم شدم. او برابر من ایستاد و سپس خود را زمین انداخت ولی من کارت قرمز گرفتم. بازیکنان اغلب تلاش می کنند مرا تحریک کنند ولی می دانید فصل گذشته چند کارت زرد دریافت کردم؟ ۴ تا، طی ۴۵ بازی. من هرگز کارراهه کسی را تخریب نکردم.

فلینی همچنین از این گفت که در پیکار ماه سپتامبر با ساوتهمپتون، شین لانگ زندگی حرفه ای او را به خطر انداخته است:

می بینید چقدر خوش شانس بودم؟ او ممکن بود پای مرا بشکند. اگر نوار دور مچ پایم نبود، یقینا پایم می شکست و شش ماهی خانه نشین می شدم. اگر من چنان حرکتی انجام می دادم، برای سه بازی و شاید هم پنج بازی محروم می شدم. قسم می خورم. او کارت زرد گرفت، از من عذرخواهی کرد و همه چیز در همین چیز خلاصه شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم

به گزارش ورزش سه رامین رضاییان مدافع راست ملی پوش سپاهان در جریان بازی خارج از خانه این تیم مقابل ملوان کارت زرد گرفت.

بعد  از این اخطار گفته شد این بازیکن با دریافت این کارت زرد پنج اخطاره شده و دیدار حساس هفته بیست و پنجم تیمش مقابل پرسپولیس را از دست داده است که این مساله با توجه به سابقه حضور رضاییان در پرسپولیس می توانست اتفاق مهمی باشد.

با این وجود رضاییان بلافاصله بعد از بازی در انزلی و پیروزی تیمش با استوری اینستاگرامی به خبر محرومیتش واکنش نشان داد و تکذیبش کرد.

رضاییان با انشار تصویری از شادی گل دوم سپاهان که شهریار مغانلو کفش های او را به خاطر پاس گلش به صورت نمادین واکس می‌زند، نوشت:« نمیدونم برای چی خبر دروغ میزنید!خسته نمیشید؟من 3 کارت زرد دارم و برای بازی بعدی هیچ مشکلی ندارم...آرزوی حال خوب.»

با این حساب رضاییان فرصت این را خواهد داشت تا مقابل تیم سابقش بدرخشد و حضور او در بازی بزرگ مقابل پرسپولیس می‌تواند به جذابیت‌های آن مسابقه بیافزیاید.

دیگر خبرها

  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم
  • منچستریونایتد - کاونتری؛ ترکیب رسمی