Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

روی مور، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات میان دوره‌ای سنا در ایالت آلابامای آمریکا با تنظیم شکایتی رسما به نتایج انتخابات میان دوره ای سنای آمریکا در این ایالت اعتراض کرد. شکایت روی مور درست چند ساعت پیش از آن صورت گرفت که مقامات ایالت قصد داشتند به طور رسمی پیروزی داگ جونز، رقیب او را تایید و اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داگ جونز پس از ربع قرن نخستین دموکراتی است که کرسی سنا را در ایالت آلاباما از آن خود می کند.

این انتخابات دوازده دسامبر برگزار شد. زمانی که داگ جونز دموکرات وارد سنا شود، اکثریت جمهوری‌خواهان در سنا به پنجاه و یک کرسی از یکصد کرسی کاهش خواهد یافت.

روی مور که از قضات سابق دیوان عالی آلاباما بود، در جریان کارزار انتخاباتی بارها به آزار جنسی زنان و تجاوز به چندین دختر نوجوان (در زمانی که سی سال سن داشت) متهم شد. البته او خودش این اتهامات را رد کرده است. با وجود اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، از روی مور خواسته بود شکست خود را در انتخابات بپذیرد، او حاضر به این کار نشده و علیه نتایج انتخابات شکایت کرده است.

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، تظاهرات در حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا به بسیاری از ایالت‌ها گسترش یافت. نزدیک به 600 دانشجو در جریان این تظاهرات‌ها با مداخله شدید پلیس بازداشت شده‌اند.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد، زمانی که پلیس آمریکا سعی کرد از اقامه نماز توسط دانشجویان مسلمان جلوگیری کند، دانشجویان مسیحی با ایجاد زنجیره انسانی از دوستان مسلمان خود محافظت کردند و تصاویر زیبایی را رقم زدند که توسط دوربین‌ها ثبت شد. 

https://www.taghribnews.com/images/docs/files/000633/nf00633296-1.mp4
اعتراضات دانشجویان آمریکا که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، به بسیاری از دانشگاه‌ها از جمله جورج تاون، جورج واشنگتن، اموری، هاروارد، میت، ییل، تگزاس، نیویورک، ایالت کالیفرنیا، مینه سوتا و کالیفرنیای جنوبی گسترش یافت. دانشجویان به اعتراضات خود برای حمایت از فلسطین در محوطه دانشگاه‌ها ادامه می‌دهند.
 
پلیس آمریکا با استفاده از خشونت از نمازهای روزانه دانشجویان مسلمان جلوگیری می‌کند.
 
 

دیگر خبرها

  • پرچم ایران در دست تظاهرکنندگان ایالت اوتاوا آمریکا
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟