Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ احداث اولین کلانتری شهر گرگاب با حضور خانواده شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان شاهین شهر، امروز بر زمین زده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهین پرس؛ کلنگ احداث اولین کلانتری شهر گرگاب امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و شهر گرگاب با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال، در زمینی به مساحت یکهزارو 735 متر مربع بر زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده شهرستان شاهین شهر و میمه در این آیین، تامین امنیت و آرامش را امری ضروری و جدی دانست و گفت: تأمین و توسعه امنیت یک اولویت است و باید برای ارتقا امنیت، نیروهای نظامی، انتظامی و دفاعی نیز تجهیز و تقویت و شوند.

حسینعلی حاجی دلیگانی، با بیان اینکه پلیس در تمام عرصه های زندگی بصورت فعال حضور مؤثری دارد خاطرنشان کرد: وجود کلانتری و پاسگاه در تامین امنیت جامعه نقش حیاتی دارد.

وی از امنیت به هدیه ای الهی و بزرگ نام برد و افزود: احداث کلانتری از مطالبات ضروری مردم شهر گرگاب بود که مجوز احداث آن از ماه ها قبل صادر و در انتظار ردیف بودجه قرار گرفته بود که امیدوار هستیم هرچه زودتر ساختمان کلانتری تکمیل و به بهره برداری برسد.

فرماندار شاهین شهر و میمه، با تاکید بر اینکه در هر جامعه یکی از مهمترین ضروریات، امنیت است، گفت: امنیت و گسترش آن برای آحاد مردم جامعه یکی از وظایف حاکمیت و نظام است.

علیرضا بصیری با اشاره به ضرورت پیگیری مطالبات مردم افزود: احداث کلانتری برای امنیت بیشتر از مطالبات چندین ساله مردم شهر گرگاب بود که با پیگیری های چندین ساله مسولان شهرستان مقدمات احداث اولین کلانتری شهر گزگاب فراهم شد که امیدوار هستیم شهرداری و اعضای شورای شهر با استفاده از ظرفیت‌ خیرین این کلانتری هرچه زودتر برای خدمت به مردم آماده افتتاح و بره برداری شود.

امام جمعه شهر گزگاب نیز در این مراسم، نعمت آرامش و امنیت را مهمترین و با ارزش ترین نیاز هر جامعه انسانی در زندگی فردی و اجتماعی بیان کرد و گفت: امنیت اجتماعی و روانی در هر جامعه‌ای بسیار حائز اهمیت است و بدون وجود آن جامعه‌ای پابرجا نمی‌ماند.

حجت الاسلام سیدمصطفی عاملی افزود: با توجه به توسعه روزافزون جمعیت شهر گرگاب و وجود برخی آسیب ها و ناهنجاریهای اجتماعی، برای داشتن جامعه ای امن و سالم، احداث کلانتری بسیار لازم و ضروری احساس می شود.

عملیات احداث ساختمان اولین کلانتری شهر گرگاب، در مساحت یک هزارو  ۷۳۵ متر و زیر بنای ۳۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال شروع و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هفته نیروی انتظامی سال 97 این کلانتری به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک بازیافت در قم احداث می شود

سیدعبدالله میرابراهیمی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم که همزمان با هفته زمین پاک برگزار شد، با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند در سالی که گذشت، اظهار داشت: در شهر قم روزانه ۷۰۰ تن پسماند تولید می‌شود که با فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان و پیک بهداشت جمع‌آوری و رفت‌وروب می‌شود.

وی همچنین با بیان ایجاد شهرک بازیافت با هدف کاهش ناهنجاری‌های شهری و معضلات اجتماعی ادامه داد: به‌منظور رفاه و آسایش شهروندان از آسیب‌ها و فعالیت گاراژ‌های ضایعاتی که در بافت‌های مسکونی مستقر هستند، با همکاری استانداری و سایر دستگاه‌ها به دنبال اختصاص زمین برای احداث شهرک بازیافت هستیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به اقدامات سازمان در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی اشاره کرد و یادآور شد: حضور آموزشگران سازمانی در هیئات، مساجد و بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های جهادی در ایام مختلف سال به‌منظور توسعه فرهنگ شهروندی انجام می‌شود.

وی فعالیت ۵۴ غرفه و ایستگاه بازیافت در سطح شهر را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: به‌منظور تسهیل و رفاه شهروندان و جمع‌آوری به‌موقع پسماندها، از ظرفیت نرم‌افزاری بهره گرفته و دو نرم‌افزار برای این منظور به شهروندان معرفی‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی بیش از ۳۴۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود