Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@02:32:48 GMT

اسماعیل حیدری دار فانی را وداع گفت

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۱۵۰۶۶

اسماعیل حیدری دار فانی را وداع گفت


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر فوت "اسماعیل حیدری" طنزپرداز مراغه‌ای را تایید کرد.
محمد محمدپور در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، ضمن تایید خبر فوت "اسماعیل حیدری" اظهار کرد: ساعاتی پیش با بنده تماس گرفته شد و مطلع شدیم که این هنرمند محبوب دعوت حق را لبیک گفته است.
گفتنی است، اسماعیل حیدری مراغه‌ای در سال ۱۳۲۸ در مراغه چشم به جهان گشوده بود؛ مردم آذربایجان این طنزپرداز مراغه‌ای را با اجرای خاطره‌گویی و استندآپ‌های کمدی‌اش که غالبا به زبان ترکی‌ است، می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۱۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان آذربایجان شرقی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی از آزادی ۶۱۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، موسی خلیل الهی در دیدار هیئت امنای ستاد دیه استان آذربایجان شرقی با حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز و خیّرین ستاد دیه استان در راستای زمینه‌سازی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از مردم استان به ویژه شهروندان تبریزی به جهت مشارکت در آزادی زندانیان و انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد و گفت: از ابتدای سال 1402 با همت اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان 610 زندانی جرایم غیرعمد در استان آزاد شدند.

وی افزود:برای آزادی این افراد حدود 33 میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی اهداء کمک نقدی به ازادی زندانیان به جای ضیافت و تاج گل مراسمات را سنت حسنه‌ای توصیف و اظهار کرد: مدت 5 سال است 4 هزار و 440 خانواده هزینه غیرضروری مراسم‌های مختلف خود را صرف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کرده و هزار و 100 زندانی را آزاد کرده‌اند.

وی همچنین از ادامه اجرای طرح قرآنی «شفا» در زندان‌های استان و برنامه شبی با قرآن در طول ماه مبارک رمضان در تمامی بند‌های زندان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی نیز بدراین دیدار برگزاری جشن گلریزان آزادسازی زندانیان در رمضان هر سال را یکی از سنّت‌های حسنه و ماندگار توصیف کرد و گفت: ستاد دیه باید در کنار جمع آوری کمک‌ها برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، فرهنگ صلح و سازش را نیز در جامعه توسعه دهد تا موجب کاهش ورودی محکومان جرایم غیرعمد به زندان شود.

وی همچنین با اشاره به محکومان پرداخت مهریه‌های سنگین، بر فرهنگ سازی و ترویج ازدواج آسان و کم هزینه در جامعه تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صحت سه حوزه انتخابیه باقی مانده در آذربایجان شرقی تایید شد
  • تیم مراغه قهرمان بسکتبال زیر ۱۴ سال پسران آذربایجان شرقی
  • وداع تلخ یاران اسماعیل‌نژاد با جام ایتالیا در شب مصدومیت لژیونر والیبال ایران
  • تایید صحت انتخابات ۱۰ حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی
  • دستگیری فعال غیرمجاز ارز در تبریز
  • توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی در آذربایجان شرقی
  • اعتبار ۲ هزار و ۶۰۰ میلیاردی برای شهرداریهای آذربایجان شرقی
  • بودجه ۹ هزار میلیارد ریالی شهرداری مراغه در سال ۱۴۰۳
  • تخصیص اعتبارات دولتی به شهرداری‌های آذربایجان شرقی
  • آزادی ۶۱۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان آذربایجان شرقی