Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ این هتل ۳ ستاره در جوار حرم حضرت امام رضا (ع) با ۵۴۵ متر مربع زیربنا در ۷ طبقه ساخته شده و ۶۰ واحد اقامتی، ۱۸۵ تخت و ۶۰ کاناپه آماده خدمات رسانی به عموم مردم لرستان است.

سردار کشکولی فرمانده سپاه استان در آیین افتتاح این مکان اقامتی گفت: هتل آیران محل مناسب و در شان زائران لرستانی امام رضا (ع) و از همه زائران لرستانی دعوت میشود هنگام سفر به مشهد مقدس در این مکان اقامت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی امام جمعه خرم آباد هم خدمت به زائران امام رضا (ع) را امری خداپسندانه دانست و این کار سپاه لرستان از این حیث ارزشمند توصیف کرد.

سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز ضمن قدردانی از مسئولان سپاه حضرت ابوالفضل گفت: ایجاد شرایط و امکانات ویژه با کمترین هزینه و حتی رایگان برای زائران امام هشتم وظیفه همه مسئولان است و کار سپاه برای خدمت رسانی به زائران لرستانی ستودنی است.

انتهای پیام/م

هتل سه ستاره آیران در مشهد مقدس به همت سپاه حضرت ابوالفضل افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، و سالروز شهادت اسوه اخلاق، استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم، در خرم آباد برگزار شد به نقش بی بدیل رزمندگان لرستانی در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دوران جنگ تحمیلی نقش مهم و تعیین کننده‌ای داشت و حضور نیرو‌های این لشکر و رزم جانانه آنان در عملیات کربلای پنج همواره زبانزد فرماندهان است.
سردار علی فضلی افزود: مناطقی که لشکر ۵۷ حضور داشته، همیشه شاهد رزم و حماسه ستودنی فرزندان برومند لرستان بوده و خون پاک آنان، نام آنان را در تاریخ پر آوازه کرد.
 سردار نعمت اله باقری فرمانده سپاه لرستان نیز وجود معنویت را رمز ماندگاری سپاه دانست و گفت: آنچه که نیرو‌های مسلح ما را متمایز کرده معنویت و ولایت پذیری آنهاست. 
حجت الاسلام درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز تعالی معنوی و رشد بالنده برای ساخت سرمایه انسانی مؤمن و کار آمد را از اولویت‌های مهم برنامه سپاه دانست.
 در ادامه ضمن تجلیل از خانواده چند تن از شهدای مدافع حرم و امنیت استان، از اساتید، مربیان و هادیان سیاسی سپاه لرستان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم