Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@19:50:36 GMT

راز نیوشا ضیغمی در دورهمی فاش شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۱۵۱۰۵

راز نیوشا ضیغمی در دورهمی فاش شد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون جمعه میهمان برنامه دورهمی و مهران مدیری بود.

حجم ویدیو: 16.33M | مدت زمان ویدیو: 00:02:32

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته 1 دی ماه 1396 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری در این برنامه میزبان نیوشا ضیغمی بازیگر Actor جوان سریال در چشم باد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهران مدیری بعد از ورود نیوشا ضیغمی به استودیوی دورهمی و سلام و احوال پرسی با مردم به سرعت سراغ سوال هایش رفت و از این بازیگر جوان درباره بادیگارد داشتن پرسید و گفت :توی عکس ها یه خانومی بادیگارد شما بود و حتی شنیده بودم که میگویند بادیگارد نیوشا ضیغمی با بادیگارد مهران مدیری ازدواج کرده است . این حقیقت دارد؟ نیوشا ضیغمی با خنده گفت :این ماجرا از زمان مطرح شد که من برای اکران یک فیلم رفته بودم و آنجا خانمی از انتظامات همراه من بود و گفته شد که این خانم بادیگارد من است.

نیوشا ضیغمی درباره شروع فعالیتش در دنیای سینما Cinema و تلویزیون گفت:من 14 سال پیش با سریال در چشم باد وارد دنیای هنر Art شدم و بعد از آن خیلی اتفاقی بیشتر به سمت سینما کشیده شدم و از سال 83 تاکنون 38 فیلم سینمایی Movie دارم. من زمانی که وارد سینما شدم خیلی تنها بود و خدا و شانس با من همراه بود و توانستم به جایگاهی که دارم برسم اما هرگز دوست نداشتم که جای کسی را بگیرم و همیشه از موفقیت خودم خوشحال میشدم.

مهران مدیری در بخشی از این گفتگو درباره حواشی اخیر نیوشا ضیغمی پرسید که گفت:من همیشه سعی کرده ام که از حواشی دوری کنم اما همیشه حاشیه وجود دارد. مثلا چند وقت پیش حواشی درباره جدایی من از همسرم شکل گرفت.

نیوشا ضیغمی درباره ماجرای آشنایی با همسرش گفت:من 8 سال پیش سر یک پروژه سینمایی با همسرم آشنا شدم و نزدیک به 9 ماه بعد ازدواج کردیم.

مجری دورهمی درباره شایعه پولدار بودن همسر نیوشا ضیغمی از او سوال کرد که گفت:ما زندگی غیر معمولی نداریم اما زندگی ما در رفاه کامل است . من شایعات زیادی درباره همسرم میشنوم اما خیلی از آنها واقعیت ندارد. هرکس معیارهایی در زندگی دارد که براساس آنها انتخاب میکند و زندگی میکند اما همیشه به این معتقدم که پول خوشبختی نمی آورد.

بازیگر سریال در چشم باد درباره حضور هنرمندان در کرمانشاه صحبت کرد و معضل بچه های کار در جامعه گفت و درباره ستاره بودن در سینما صحبت کرد.

خبر مادر شدن نیوشا ضیغمی در دورهمی فاش شد

مهران مدیری درباره مادر شدن نیوشا ضیغمی پرسید که خنده و مکث این هنرمند جوان باعث شد تا مهران مدیری به مادرشدنش پی ببرد و نیوشا ضیغمی تایید کرد که قرار است مادر شود و مهران مدیری برای هر سه آنها آرزوی سلامتی Health و خوشحالی کرد.

در ادامه این گفتگو نیوشا ضیغمی از کارگردان های خوب کشورمان نام برد و از محمدحسین لطیفی و مسعود جعفری جوزانی به عنوان کارگردان های خوب کشورمان صحبت کرد.

بازیگر در چشم باد در بخشی از این گفتگو به همیشه رژیم بودنش اشاره کرد و از استعداد چاقی اش گفت و خاطره ای مهران مدیری و درسی که از این هنرمند کشورمان گرفته بود صحبت کرد و به حضورش در لوکیشن شبهای برره اشاره کرد.

در بخش پایانی برنامه نیوشا ضیغمی یک جای قلم نقره که متعلق به پدرش بود را به موزه دورهمی هدیه داد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری

حسن شکوهی که او را بیشتر با بازی در آثار مهران مدیری می‌شناسیم، چندروزی است به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. 

حسن شکوهی بستری شد

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • (ویدئو) اشتباه ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش
  • ببینید | اشتباه باورنکردنی ادبی مهران مدیری در برنامه‌اش؛ چه شد؟
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • ببینید | بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید!
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!