Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرسن ونگر در کنار سر الکس فرگوسن رکورددار حضور بر روی نیمکت مربیگری در لیگ برتر انگلیس شد.

طرفداری - در ادامه هفته بیستم لیگ برتر انگلیس، آرسنال به مصاف کریستال پالاس رفته است.

به گزارش Daily Mirror، آرسن ونگر برای 810مین بار در لیگ برتر بر روی نیمکت مربیگری آرسنال نشست تا در کنار سر الکس فرگوسن سرمربی سابق منچستریونایتد به صورت مشترک رکورددار مربیگری در لیگ برتر انگلیس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقایسه عملکرد سر الکس فرگوسن و آرسن ونگر در لیگ برتر انگلیس - سر الکس فرگوسن آرسن ونگر بازی 810 810 برد 528 467 مساوی 168 197 باخت 114 145 گل زده 1627 1521 گل خورده 703 779 تفاضل گل 924 742 امتیاز 1752 1598 میانگین امتیاز 2.16 1.98 تعداد قهرمانی 13 3 بهترین مربی سال 11 3 بهترین مربی ماه 27 15

نتیجه بازی آرسنال و کریستال پالاس محاسبه نشده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۵۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق لوپتگی با وستهام

سرمربی پیشین رئال مادرید تابستان پیش رو جانشین دیوید مویس در وستهام خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی که اخیراً بحث احتمال حضورش روی نیمکت تیم‌هایی همچون میلان، کریستال‌پالاس، وستهام و بایرن مونیخ مطرح شده بود، تابستان پیش رو با یک تیم لیگ برتر انگلیس به عرصه مربیگری بازمی‌گردد. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در این باره خبر داد؛ لوپتگی با باشگاه وستهام به توافق رسیده و تابستان پیش رو جانشین دیوید مویس در این تیم خواهد شد. طبق ادعای رومانو؛ این مربی اسپانیایی با پذیرش پیشنهاد وستهام، حالا آماده طی کردن فرایند رسمی شدن حضورش روی نیمکت چکش‌ها است.

هواداران، لوپتگی را پس زدند؛ میلان گزینه‌اش را تغییر داد

خولن لوپتگی 57 ساله فصل گذشته روی نیمکت ولورهمپتون حضور داشت و در نهایت پس از به پایان بردن فصل در رده سیزدهم لیگ برتر انگلیس تصمیم گرفت مسیرش را از این باشگاه انگلیسی جدا کند. پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که سرمربی پیشین تیم‌های پورتو، رئال مادرید و سویا اخیراً پبشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان با دستمزد 15.4 میلیون پوند در سال را رد کرده است.

وستهام در حال حاضر با 49 امتیاز در رده‌ نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری مقابل منچستریونایتد (8 می، 2002) / فیلم
  • یک تیر و دو نشان اشتباه؛ پیش بینی افتضاح آرسن ونگر از بازی دورتموند و پاری سن ژرمن
  • عملکرد دیدنی بوکایو ساکا در دیدار مقابل بورنموث از نگاه دوربین باشگاه آرسنال / فیلم
  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • گل ها و مهارت های تماشایی دنیس برکمپ در لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • توافق لوپتگی با وستهام
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)