Web Analytics Made Easy - Statcounter

بروجرد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد بصیرت را عامل شکل‌گیری حماسه ۹ دی دانست و گفت: حضور ملت در صحنه توطئه‌ها را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در حاشیه سفر به اشترینان و در جریان معارفه امام‌جمعه جدید این شهر در سخنانی با اشاره به قرارگیری در آستانه سالروز حماسه ۹ دی اظهار داشت:‌ ۹ دی روز دشمن شناسی و بصیرت ملت ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ۹ دی صحنه درخشش مردم با بصیرت بر محور ولایت بود یادآور شد: مردم با لبیک به ندای حق طلبانه رهبر معظم انقلاب ضمن حضور پرشور خود در صحنه موجب شدند که زوایای پیچیده جریان فتنه برملا و توطئه های دشمنان خنثی شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد همچنین به نقش آحاد ملت در شکل گیری این حماسه و مشارکت اقشار مختلف اشاره کرد و گفت: نسل جوان در جریان فتنه سال ۸۸ ضمن روشنگری و اگاهی بخشی، با بصیرت و تبعیت از مقام ولایت در حماسه ۹ دی حضور داشتند.

آیت الله میرعمادی از ۹ دی به عنوان صحنه سربلندی ملت و مردود شدن برخی خواص یاد کرد و گفت: حضور ملت در صحنه های مختلف انقلاب و نظام را بیمه کرده است.

بنابراین گزارش، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد در جریان سفر به شهر اشترینان از توابع شهرستان بروجرد ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در مراسم معارفه امام جمعه جدید این شهر حضور پیدا کرد.

در این مراسم با حضور عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان و جمعی از طلاب و روحانیون، حجت‌الاسلام حیدر خلجی به عنوان امام جمعه جدید اشترینان معرفی شد.