Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان-مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان از بازسازی و نوسازی بیش از ۱۱۰ هزار منزل روستایی از سال ۸۴ تا کنون در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،ملک سالاری در این خصوص اظهار داشت: امسال اعتبار برای نوسازی و بازسازی ۱۰ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن روستایی استان اختصاص یافته و کار آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سوی بنیاد مسکن ۲۰۰ میلیون ریال به مناطق مرزی و ۱۸۰ میلیون ریال به دیگر مناطق مسکونی با کارمزد پنج درصد اختصاص می یابد. 

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح هادی در روستاها گفت: این طرح در واقع سند چشم انداز هر روستا در افق ۱۰ سال آینده آن است که بر اساس نیازهای هر روستا و با توجه به پارامترهای مختلفی تهیه و تصویب می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بهره گیری از مشارکت مردم در اجرای طرح هادی روستایی از عوامل موفقیت آن بحساب می آید.

سالاری ادامه داد: خوشبختانه این مشارکت در سطح روستاها دیده می شود.  وی با اشاره به جذب ۳۷۵ تن قیر یارانه ای از سوی دهیاران در ایرانشهر گفت: دهیاران نسبت به جذب قیر یارانه ای تلاش کنند زیرا نسبت به دیگر شهرستان های سیستان و بلوچستان عقب تر هستند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • بانوی خیراندیش مشهدی منزل خود را به بنیاد دانشگاهی فردوسی اهدا کرد