Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن جوان که به اتهام حمله با چاقو به شوهر خیانتکارش دستگیر شده بود، در جلسه دادگاه در دفاع از خود شوهرش را به هوس بازی متهم کرد.

حجم ویدیو: 1.09M | مدت زمان ویدیو: 00:00:00 رکنا: مرد خیانت کاری در وسط خیابان و در مقابل دیدگان وحشت زده عابران پیاده مورد اصابت ضربات چاقوی همسر عصبانی اش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن چینی متهم است که همسر ش را مقابل نگاه وحشت زده عابران با چاقو هدف حمله خونباری قرار داده است.

طبق گزارش پلیس، ضربات چاقوی این زن منجر شد شوهرش در وسط خیابان در خون غلت بزند.

در جلسه دادگاه وکیل شوهر این زن با پخش فیلم حمله متهم به شوهرش به قاضی گفت که این زن قصد کشتن موکلم را داشته است.

در این فیلم  مردی با تی شرت سفید غرق در خون وسط خیابان در حالی که زنش بالای سر وی ایستاده نشان داده شده است. به نظر می رسد این زوج قبل از این اتفاق درگیری لفظی داشتند و مدام بر سر هم فریاد می زدند.

در پرونده اظهارات شاهدان عینی نیز مطرح شده است که طبق گفته آنان مشخص شد، زن هنگام حمله همسرش را متهم به خیانت کرده بود. بعد از چند لحظه که مرد سعی بر دور شدن از محل را داشته توسط همسرش مورد اصابت ضربه چاقو قرار می گیرد. در حالی که وی از شدت درد فریاد می کشید سعی داشت از همسرش فاصله بگیرد که ناگهان فیلم قطع می شود.

زن جوان هنگام دفاع از خود در دادگاه گفت: سر زده از سرکار به خانه آمدم و شوهرم را در حال بدرقه یک زن خیابانی در برابر آپارتمان دیدم. او گفت که این زن آدرس می پرسید ولی وقتی داخل خانه رفتم و وضعیت اتاق خواب را دیدم از شوهرم علت را پرسید که در یک لحظه فهمیدم او در آپارتمان رابست و فرار کرد. چاقویی از آشپزخانه برداشتم و او را تعقیب کردم و ...

دادگاه قرار است به زودی حکم این زن را صادر کند.  برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

در مسیر مدرسه مرا به زور داخل ماشین کردند و با چشمان بسته به یک خانه بردند و ..!

پیرمرد همدانی که به خاطر مرگ گاوش زندانی شده بود، آزاد شد

بلایی که سر مرد جوان در فرحزاد آمد / او به زنش گفت که شاهین!

عروس 22 ساله قبل از مرگ راز تلخ را گفت / ندا از داماد جوان گفت و ..!

شاهزاده‌ها دستگیر شده عربستان از پا آویزان شدند

ناگفته های خانم بازیگر از 100 بار آزار در پشت صحنه فیلم ها + عکس

پشت پرده ضرب و شتم مامور پلیس در حادثه زلزله کرمانشاه + فیلم

اقدام شیطانی استاد گیتار با المیرای 24 ساله در کلاس موسیقی

اعتراف 2 جنسی ها به قتل مرد بنزسوار تهرانی پس از یک شب همخوابی زشت+ عکس

تیرباران دختر دانشجو در جاده روستایی / پلیس در تعقیب دوست پسر او است + عکس

ارتباط کثیف در شبگردی سمیرای 16 ساله با زن بیوه و چند پسر جوان

ماجرای اسیدپاشی به بچه پولدار تهرانی در خیابان + عکس

این مردی زن ۲۲ساله و دختر ۶ماهه‌اش‌را زیر آوار جا گذاشت / ماجرای تلخ + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی پوتین سرفه می‌کند، شولتس دنبال سوراخ موش می‌رود!

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه انگلیسی تایمز نوشت که آلمان، بزرگترین منبع حمایت نظامی از اوکراین در اروپا، به دلیل «ترس» و «عدم دیدگاه استراتژیک» متحدان خود را تحقیر می‌کند.

به رغم اینکه آلمان اعلام کرده با نظر امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در خصوص اعزام سرباز به اوکراین مخالف است، اما بیشترین کمک نظامی را به اوکراین کرده است. از سوی دیگر، افشای فایل صوتی افسران آلمانی برای حمله به پل کریمه بیش از پیش آلمان را به عنوان یک کشور مداخله گر در جنگ اوکراین معرفی کرد.

یکی از مشاوران رئیس جمهور فرانسه، از رفتار اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در قبال روسیه انتقاد کرد. این منبع گفت: «وقتی پوتین سرفه می‌کند، شولتس بلافاصله می‌دود تا به دنبال سوراخ موش بگردد.»

به نظر می‌رسد آلمان در کنار حجم بالای کمک‌های نظامی به اوکراین و حتی لفاظی‌های مقامات آلمانی درباره مقابله با روسیه از رویارویی با روسیه واهمه دارد.

صدراعظم آلمان، اخیرا امتناع از ارائه موشک‌های تاروس به اوکراین را تایید و در عین حال بر کنار گذاشتن این موضوع تاکید کرد، زیرا این امر مستلزم مشارکت پرسنل نظامی آلمان در جنگ اوکراین است. این اتفاق پس از آن افتاد که مکالمه فاش شده بین افسران ارتش آلمان که توطئه حمله به پل کریمه با موشک‌های تاروس را مورد بحث قرار دادند، روابط مسکو و برلین را بیش از پیش تیره کرد.

دولت آلمان این موضوع را تکذیب کرد که مکالمه ضبط شده مقامات ارشد نظامی آلمان که در جریان آن احتمال حمله به پل کریمه مطرح شده بود، حاکی از آمادگی آلمان برای جنگ با روسیه باشد. ولفگانگ بوشنر، معاون سخنگوی دولت آلمان در یک نشست خبری مدعی شد: کاملاً واضح است که اظهاراتی مبنی بر اینکه این گفتگو آمادگی آلمان برای جنگ با روسیه را ثابت می‌کند، تبلیغات مضحک و ظالمانه روسیه است.

همزمان، صدراعظم آلمان از ایجاد یک ائتلاف نظامی در رامشتاین برای تامین توپخانه دوربرد به اوکراین خبر داد. شولتس افزود که درآمد‌های حاصل از دارایی‌های مسدود شده روسیه برای تسلیحات اوکراین استفاده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش
  • رمزگشایی از پرونده قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش / چرا قتل را انکار کردند؟
  • رمزگشایی از پرونده قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش؛ چرا قتل را انکار کردند؟
  • (ویدئو) حمله وحشتناک سگ روتوایلر به یک زن
  • حمله افراد ناشناس به دانشجویان افغان هنگام خواندن نماز در هند
  • اخاذی‌های میلیونی یک زن ایرانی از مردان کانادا
  • خرید لباس برای بچه های بی سرپرست، شرط بخشش قاتل
  • وقتی پوتین سرفه می‌کند، شولتس دنبال سوراخ موش می‌رود!
  • فیلمی عجیب از صحبت عاشقانه شهلا جاهد در دادگاه
  • فیگور هادی چوپان وقتی خیلی جوان تر بود! (عکس)