Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@03:49:24 GMT

لباس پلیس ایران عوض می‌شود +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۱۶۱۱۵

لباس پلیس ایران عوض می‌شود +عکس

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از تغییر لباس نیروهای پلیس تا پایان سال و در صورت طی شدن فرآیند اداری و مجوز ستادکل نیروهای مسلح خبر داد.

سردار محسن فتحی‌زاده با اشاره به موضوع تغییر لباس‌های نیروهای انتظامی و پلیس در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای زیباتر شدن لباس‌ها و ارتقاء کارآمدی آن‌ها در نیروی انتظامی وجود دارد یا خیر اظهار کرد: نیروی انتظامی هرچند سال یک‌بار در خصوص لباس ماموران و علائم نیروهای انتظامی، بازنگری انجام می‌دهد و در این بازنگری، میزان کارایی البسه با ماموریت‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: بر اساس آخرین بازبینی‌های انجام شده توسط نیروی انتظامی قرار است تغییراتی در لباس‌ها و علائم این نیرو داده شود.

وی با بیان اینکه تغییرات مورد نظر تغییراتی بنیادی و اساسی نیست، در پاسخ به این سوال که آیا این تغییرات تا پایان سال اعمال خواهد شد یا خیر نیز گفت: در صورت مجوز ستاد کل نیروهای مسلح و طی شدن فرایند اداری و اخذ مجوزهای لازم، این اتفاق خواهد افتاد.

پیش از این سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی با انتقاد از لباس‌های سربازان نیروی انتظامی گفته بود: به نظرم لباس سربازان اکنون زیبا نیست.در حال مطالعه هستیم تا لباس متناسب با سربازان طراحی کنیم در طول خدمت سه دست لباس در اختیار سربازان قرار می گیرد که با گذشت زمان این لباسها مندرس می شود البته باید بگویم لباس باید راحت و دلچسب باشد چندی قبل اورکتی را در اختیار نیروها قرار دادیم که هیچ یگانی جز یگان امداد آن را بر تن نکرد و بعد از آن کاپشن مشکی رنگی را طراحی کردیم و به صورت آزمایش در استان سمنان در اختیار پلیس راهور قرار دادیم که استقبال بسیار خوبی از آن شد که اکنون نیز از این لباسها استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرده بود: ما معتقدیم جوانان در دنیای مد هستند و دوست دارند لباس کنونی تغییر کند اما از هر زمانی که شروع به تعویض لباس سربازان کنیم 20 ماه زمان نیاز است.

تغییر در لباس‌های پلیس می‌تواند علاوه بر ارتقاء توانمندی و سرعت عمل ماموران پلیس، باعث افزایش اقتدار پلیس شود و در عین حال از زیبایی و روزآمدی بیشتری بهره‌مند باشد.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است/ افتتاح ۱۰ هزار مسکن نیروهای مسلح

 رئیس جمهور گفت: نیروهای مسلح مظهر اقتدار کشور و نظام هستند و از عناصر اصلی برای اقتدار کشور و نظام‌محسوب می شوند.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست شورای عالی مسکن گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار کشور و نظام هستند و از عناصر اصلی برای اقتدار کشور و نظام‌محسوب می‌شوند.

رئیس جمهور محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح را نیروی انسانی دانست و گفت: تجهیزات و کارهای نرم افزاری و سخت افزاری مهم است ولی نیروی انسانی در نیروهای مسلح محوریت دارد و در نیروی انسانی انگیزه و آرامش بسیار حائز اهمیت است، کسی که پشتوانه امنیت یک کشور است باید از آرامش برخودار باشد.

وی گفت: بالاترین مصرف در سبد زندگی به مسکن اختصاص دارد و سهم بسزایی دارد و تامین مسکن برای نیروهای مسلح می تواند آرامش رابرای آنان فراهم آورد. همت ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان محترم عالی با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری ها برای تامین مسکن قابل تقدیر است.

آیت الله رئیسی بیان کرد: امروز خرسندیم که ۱۰ هزار واحد مسکونی به نیروهای مسلح تحویل می‌شود. همچنین آغاز ۱۴ هزار واحد مسکونی را با نام شهید بزرگ ماه مبارک رمضان امیرالمومنین (ع) رقم می زنیم.

در این نشست به صورت ویدیو کنفرانس ۱۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح ذیل نهضت ملی مسکن با دستور رئیس جمهور واگذار شد.

در این جلسه مهرداد بذرپاش، احمد وحیدی و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزرای راه و شهرسازی، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی نیز حضور دارند.

دیگر خبرها

  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • سردار رادان: فشار معیشت و مسکن از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود
  • سردار رادان: تا ۲ سال آینده فشار معیشتی از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • نیروی انتظامی در آماده‌باش صددرصد برای نوروز است
  • نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است/ افتتاح ۱۰ هزار مسکن نیروهای مسلح
  • نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • رئیس جمهور: نیروی انسانی محوری ترین عنصر در نیروی های مسلح است
  • رئیسی: ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل نیروهای مسلح می‌شود
  • کشته شدن دختر 21 ساله در شلیک اشتباه پلیس / دایی نگار کریمیان : مامور انتظامی اصلا ايست نداد