Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز؛ امروز جمعه هشتم دیماه و دهم ربیع‌الثانی مصادف با فرا رسیدن سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) است. حضرت معصومه(س)، دختر موسی بن جعفر(ع) و نجمه خاتون است. ایشان اوّل ذی‌القعده سال 173 هـ. ق در مدینه منوّره به دنیا آمد و در سن 28 سالگی در شهر قم از دنیا رفت.
  یکی از نکات جالبی که برای زیارت حضرت معصومه(س) وجود دارد این است که نه فقط امام رضا(ع)، بلکه امام صادق(ع) و امام جواد(ع) نیز به بیان ثواب زیارت حضرت (س) پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر سه بزرگوار پاداش زیارت حضرت فاطمه معصومه(س) را بهشت دانسته‌اند و چنین فرمودند:

امام رضا(ع) فرمود: «مَنْ زارَها فَلَهُ الْجَنَّةُ؛ کسی که فاطمه معصومه را زیارت کند بهشت برای او خواهد بود». (کامل‌الزیارات، ص 536، ح 826)
امام جواد(ع) فرمود: «مَنْ زارَ قَبْرَ عَمَّتی بِقُمَّ فَلَهُ الْجَنَّةُ؛ کسی که قبر عمه‌ام را در قم زیارت کند، بهشت برای او است». (کامل‌الزیارات، ص 536، ح 827)

امام صادق (ع) نیز فرمود: کسی که حضرت (س) را زیارت کند در حالی که آگاه و متوجه شأن و منزلت او باشد به بهشت می‌رود. (بحارالأنوار، ج 48، ص 307)
  منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • درب طلای حرم امام رضا(ع) آماده شد
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حرم حضرت معصومه(س)
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر