Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مصطفی واحدی، مسئول برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار در استان سمنان گفت:  12 فیلم از دبیرخانه جشنواره به این استان ارسال شده و تا 15 دی ماه در مکان های مختلف مانند منزل، مدرسه، دانشگاه، پایگاه بسیج و مسجد به صورت رایگان اکران می شود.
به گفته واحدی، این فیلم ها با موضوع دفاع مقدس، تاریخ شفاهی، اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی در قالب های مستند، فیلم کوتاه، فیلم بلند در همه رده های سنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جشنواره مردمی فیلم عمار از سال 89 با هدف ترویج فرهنگ بصیرت و ولایت در عامه مردم کشور و ساخت تولیدات فرهنگی سمعی بصیری به صورت مردمی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟

فرمانده سپاه قدس استان گیلان گفت: سپاه و بسیج با برگزاری جشنواره "مدرسه عشق" به دنبال جبران خلأ تولید محتوا در زمینه فرهنگی و هنری در نبرد رسانه‌ای امروز هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار حمید دامغانی امروز در نشست خبری اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی "مدرسه عشق" با اشاره به اینکه دشمن به‌‌دنبال فروپاشی اقتصاد ایران است اظهار داشت: انتخاب شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" توسط رهبری نشان‌دهنده اهمیت مشارکت مردمی در حل مشکلات اقتصادی و تاثیرگذاری آن در سایر حوزه‌هاست.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه خصوصی‌سازی نیز مقدمه‌ای در مشارکت مردمی است افزود: مشارکتِ همت، سرمایه و ابتکار مردم بسیار حائز اهمیت است و دولت نیز وظیفه دارد بسترسازی‌های لازم را برای ورود و مشارکت مردم فراهم کند تا جهش تولید و رشد اقتصاد رقم بخورد.

سردار دامغانی به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب پیرامون اهمیت رسانه در دنیای امروز اشاره و بیان کرد: یک رسانه قوی نقش به‌سزایی در عقب راندن دشمن دارد و در دنیای امروز کسانی‌ قوی هستند که از رسانه‌های قوی برخوردار باشند و یکی از شکست‌های راهبردی رژیم صهیونیستی در افکار عمومی جهان نیز به‌خاطر کارکرد رسانه‌ای بود.

وی اهمیت ساختارهای رسانه‌ای، تولید محتوای مناسب در عصر حاضر، کشف استعدادها و ضرورت تلفیق تولیدات‌ رسانه با هنر را مورد تاکید قرار داد و افزود: یک رسانه نقش‌آفرین و قوی همواره در جهت تولید محتوای فرهنگی و هنری با کمی و کیفی مناسب و حجم و کیفیت مناسب تلاش خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه سپاه و بسیج با برگزاری جشنواره "مدرسه عشق" به دنبال جبران خلأ تولید محتوا در زمینه فرهنگی و هنری در نبرد رسانه‌ای امروز هستند تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های متعدد رسانه‌‌ای و تولید محتوا در گیلان، میزبانی هفتمین جشنواره‌ ملی "مدرسه عشق" به این استان‌ داده شد.

سردار دامغانی ادامه داد: این جشنواره دارای 10 محور اصلی بوده که در ادامه "نبرد غزه و فلسطین" به عنوان محور یازدهم به جشنواره اضافه شده و تاکنون 75 هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی یکی از ویژگی‌های این دوره از جشنواره را کثرت آثار ارسال شده دانست و با بیان اینکه این تعداد اثار نشان‌دهنده مردمی بودن این جشنواره است خاطرنشان کرد: ایمان به ظرفیت‌های مردمی در هر عرصه‌ای با تاثیرات فراوان و جهش بالا همراه خواهد بود و لذا مسئولان باید به ظرفیت‌های مردمی ایمان داشته باشند‌.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با تاکید بر ضرورت اعتماد داشتن به جوانان گفت: مسئولان کمیته‌ها در این دوره از جشنواره مدرسه عشق از جوانان دهه هشتادی هستند که برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام  دادند.

سردار دامغانی با اشاره به اینکه امامین انقلاب نیز با ایمان به ظرفیت‌های مردمی، انقلاب اسلامی را حفظ و به پیروزی رساندند و این ظرفیت امروز می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد افزود: "امید و ایمان" دو نکته مورد تاکید در سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب بوده زیرا امیدآفرینی باعث ایجاد انگیزه برای حرکت مردمی خواهد شد بنابراین راهبرد رسانه‌ای ما نیز در کنار نقد منصفانه و تذکر دادن و بیان نکات مثبت باید امیدبخشی به جامعه و تلاش برای اتحاد و همبستگی ملی برای خدمت به منافع ملی باشد.

وی ضمن تبریک 29 فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی نشان داد که یک ارتش کاملا مکتبی با ویژگی‌های خاص انقلاب اسلامی است که وجه تمایز ارتش‌ِ ما با سایر ارتش‌های دنیا نیز بوده است.

انتهای پیام/612/.

دیگر خبرها

  • نهضت تولیدات رادیویی مردمی در جشنواره ملی مستند رادیویی «پژواک»
  • سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه
  • رسانه محور اصلی اتفاقات در جهان است
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • نامزدهای بخش های اصلی، ویژه و مردمی جشنواره پژواک اردیبهشت اعلام می شوند
  • دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شاهرود آغاز شد
  • آغاز اکران مدارس «ایلیا، جستجوی قهرمان»
  • پایان نوروز و آغاز اکران مدارس «ایلیا؛ جستجوی قهرمان»