Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دبیر این دوره از جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان گفت: پس از داوری، تئاتر گمشده در هزار توی زمان به کارگردانی حسین اسدی از جزیره خارک، گامی در دوزخ، گامی در بهشت اثری نمایشی از مرتضی جلالی از قم، اگر شبی از شب‌ها از بوشهر، مجلس شاه کشی به روایت عکاس باشی اثری از مهرداد اتابک از نهاوند، دنده معکوس، نوربالا اثر جواد دارینی از سبزوار، آخرین نامه به کارگردانی علیرضا مویدی از شاهرود و گمشده اثر فرهاد لباسی از همدان به  بخش نمایش صحنه ای راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شفافی افزود: کافی‌شاپ کاری از حسینعلی بینوا، قند خون اثر لیلی عاج، مجلس مختلف خوانی کاری از مرتضی جلیل‌دوست ، کاسکت کاری از شهاب مهریان از تهران هم در جشنواره سیزدهم نمایش داده می شود.

وی گفت: رام کردن مرد سرکش اثری از علی شریعت‌زاده ، تنفر از خود اثر سید مصطفی آقامیری، بینوایان از حمیدرضا آخوند نصیری، روز نهم محسن ابوالفتحی، دمکراسی زیر نور ماه اثر رضا رادبخت، چشم های بسته از خواب کاری از مجتبی جدی و خروس اثر علی شریعت‌زاده بر اساس نمایشنامه محمد رحمانیان از کاشان از دیگر آثار به نمایش درآمده در بخش نمایش صحنه‌ای این جشنواره است.

دبیر جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان افزود: رسانه امروز از راضیه بادروج، ضیافت محسن خسروی بر اساس نوشته بهرام بیضایی و هملت با سالاد فصل نوشته اکبر رادی از کاشان از آثار منتخب راه یافته به بخش نمایشنامه‌خوانی است.

محمد شفافی همچنین گفت: در بخش نمایش های خیابانی هم بیماری لاعلاج اثر مریم خاک‌کار از ملایر، به سرعت‌گیر نزدیک می‌شوید اثر محمد محسنی از ساوه، مخاطب خاص به کارگردانی مریم نیک آیین از یزد، هوش اقتصادی محمد مهدی پازوکی از کرج و داستان یک افت تاحیه میثم آبادانی از تفرش از جمله آثار راه یافته به مرحله نهایی این دوره از جشنواره است.

وی  افزود : نبش کوچه بن بست کاری از مهدی حبیبی و بازگشت پیام عزیزی از تهران به همراه آپارتمان فروشی از رضا کریمی، همسایه‌داری کاری از محسن بلوری و گنهکاران به بهشت نمی‌روند به کارگردانی حسین حداد از کاشان از دیگر اثرهای حاضر در بخش خیابانی جشنواره سیزدهم تئاتر مهر است.

سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از 14 دی ا‌مسال به مدت 10 روز در فرهنگسرای مهر این شهر برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام طهماسبی، دبیر علمی جشنواره علامه حلی در دهمین جشنواره علامه حلی که ویژه طلاب نو قلم برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از جشنواره بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ اثر علمی شامل کتاب، مقاله و پایان نامه به گروه‌های علمی ارسال شد که پس از ارزیابی‌ها ۲۳۵ اثر به عنوان آثار برتر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: ارتقا توان و رشد پژوهشی طلاب نو قلم و کمک به طلاب جوان برای تمرین پژوهشی و ایجاد رقابت سالم علمی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور هم در اختتامیه این جشنواره گفت: حوزه انقلابی نباید به چند موضوع محدود باقی بماند بلکه باید پژوهش‌ها به سمت نگاه جامع، اصیل و روش‌مند، با رویکرد تمدنی جدید و سبک زندگی نو و پاسخگوی انفجار‌های معرفتی باشد.

وی اضافه کرد: وضع موجود کافی نیست و حوزه باید پاسخگوی مشکلات تمدنی باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه طلبه جوان باید از امام و مبانی انقلاب الهام بگیرد و برای پایه پژوهش‌های خود از این مبانی استفاده کند، گفت: جلوه‌های انقلاب در عالم روشن است و همه این جلوه‌ها باید در پژوهش‌ها گنجانده شود.

وی افزود: نظام اسلامی نیاز به نرم افزار فکری دارد و باید بتوانیم پاسخ قوی و درخوری به مسائل کشور و شبهات و سوالات بدهیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور افزود: طلاب جوان باید با تکمیل روش و شیوه علمی خود، در پرتو عقل گرایی با محوریت کتاب و سنت پژوهش‌ها را اجرایی کرد.

وی تاکید کرد: تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است تا بتواند طلاب را آماده ایفای نقش‌های جدید برای تولید دانش و معرفت باشند.

دیگر خبرها

  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد