Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از اسپوتنیک، سرتیپ عزیز راشد معاون سخنگوی ارتش یمن، گفت: «نیرو‌های یمنی توانستند پیشروی گردان‌های وابسته به ائتلاف تحت فرماندهی سعودی را در ساحل غربی منطقه یختل در استان تعز متوقف کنند و خسارات و تلفات زیادی بر آنان وارد کنند. رزمندگان یمنی ۱۶ دستگاه خودرو نظامی مزدوران سعودی را منهدم کردند و بیش از ۵۰ نفر از آنان کشته و زخمی شدند و بر اثر آن صفوف مزدوران سعودی در هم شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
راشد افزود مزدوران سعودی اکنون در محاصره قرار دارند و به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پیشنهاد کردند در آزای دریافت خودرو‌های زرهی اجازه دهد عناصر مسلح وابسته به عربستان از منطقه محاصره خارج شوند.
وی گفت: کشتی‌های جنگی ائتلاف تحت فرماندهی عربستان جرات ندارد برای نجات مزدوران خود وارد آب‌های یمن شوند زیرا به خوبی می‌دانند سامانه موشکی «مندب ۱» منتظر آنهاست.
از سوی دیگر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با استفاده از بلندگو از بقایای عناصر ائتلاف تحت محاصره در شهر الخوخه در استان الحدیده خواستتد تسلیم شوند و سلاح خود را زمین گذارند.

عربستان کشته مزدوران یمن

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که این پهپاد در حین انجام مأموریت خصمانه خود با موشک مناسب که به نام آن اشاره نشده، هدف قرار گرفته است.
در ادامه بیانیه ارتش یمن آمده است که یک کشتی نفتی انگلیسی به نام (ANDROMEDA STAR) در دریای سرخ نیز با موشک دریایی مناسب هدف حمله قرار گرفت.
یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین اعلام کرد که این سری از عملیات برای یاری ملت مظلوم فلسطین و نیز حمله آمریکا و انگلیس به کشورمان صورت گرفته است.
در پایان این بیانیه نیز تأکید شده که عملیات نظامی ارتش یمن تا شکسته شدن محاصره غزه و توقف حملات به آن ادامه خواهد یافت.
ساعاتی پیش بود که یک مقام آمریکایی به شبکه «سی بی اس» این کشور، سرنگونی پهپاد ارتش ایالات متحده در سواحل یمن را تأیید کرد.
این مقام آمریکایی البته اشاره‌ای به علت سرنگونی نکرد و نگفت به خاطر نقص فنی بوده یا هدف حملات ارتش یمن قرار گرفته است.
این پهپاد ساخت جنرال اتمیکس است که بالغ بر ۳۲ میلیون دلار قیمت دارد. پیش از این، نیروهای مسلح یمن در ماه نوامبر هم یک پهپاد از همین نوع را شکار کرده بودند.
ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • سنتکام: کشتی انگلیسی در حمله موشکی یمنی‌ها آسیب دید
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • وضعیت غزه بدتر از دوران آپارتاید در آفریقای جنوبی است
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد بیایند
  • حماس: تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی برای شناسایی اجساد به غزه بیایند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح