Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-09@02:13:29 GMT

ترافیک پرحجم در جنوب به شمال جاده چالوس

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۱۷۶۳۳

ترافیک پرحجم در جنوب به شمال جاده چالوس

رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا گفت:‌ در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور چالوس پرحجم گزارش شده است.

خبرگزاری فارس: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور چالوس پرحجم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا با بیان این مطلب که مداخلات جوی در جاده‌های کشور تا این لحظه گزارش نشده است، تصریح کرد: طبق روال جمعه‌ها یکطرفه شدن محور چالوس در دستور کار است.

وی افزود: با توجه به وضعیت ترافیک و با دستور پلیس راه محلی، از ساعت 14 محور کرج به سمت چالوس مسدود شده و در ادامه از ساعت 18 از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد، البته ممکن است در اعمال محدودیت و یکطرفه شدن این محور تغییر ایجاد شود.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ بر اثر بارش باران در محور کرج_کندوان (فیلم)

 

 

 

منبع : ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه ریزش سنگ‌های بزرگ از کوه/ ببینید با ماشین‌ها چی‌کار کرد (فیلم) ریزش سنگ در محدوده سیاه بیشه جاده چالوس: مسافران شمالی در چالوس گیر افتادند (فیلم) ریزش سنگ در جاده چالوس (فیلم)

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • تصمیم جدید پلیس برای جاده چالوس
  • جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ریزش سنگ بر اثر بارش باران در محور کرج_کندوان (فیلم)
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • هشدار هواشناسی:  امروز جاده چالوس خطرناک است
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان ۲۵ استان/ امروز جاده چالوس خطرناک است
  • رگبار و رعد و برق در شمال، غرب و مرکز کشور