Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مرد ۵۰ ساله در یک روز با با سه زن ازدواج کرد و یک جشن عروسی مفصل برای آن‌ها به راه انداخت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، یک مرد اوگاندایی در 50 سالگی با سه زن به طور همزمان ازدواج کرد و یک جشن عروسی پر زرق و برق برای هر سه در یک روز گرفت.
"جامییو ناکاییزا"و"ماسیتولا" دو عروسی هستند که نسبت خواهری با هم دارند و "سالمات نالاووجی" هم عروس بزرگ بوده و از خانواده دیگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بد نیست بدانید این سه هووی 47، 27 و 23 ساله از ازدواج با این داماد بسیار احساس خوشبختی می کنند.
گفتنی است داماد 50 ساله که با ازدواج جنجالی خود عده زیادی را متحیر کرده محمد سیماندا نام دارد.


محمد سیماندا درباره همسران خود گفت:من از هر سه آنها بسیار راضی هستم، زیرا اخلاق آنها نیکوست و به هیچ عنوان به یکدیگر حسودی نمی کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۷۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت

 سرهنگ عبدالرضا ضربت جانشین فرمانده انتظامی شیراز اظهار داشت: ساعت ۱۱ شب ۲۹ فرودین‌ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان شیراز اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی پاسگاه کفترک در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش جهت خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس مورد تمسخر از سوی فروشندگان  قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • مراسم ازدواج باشکوه پیرمرد ۸۶ ساله (فیلم)
  • (ویدئو) ازدواج پیرمرد ۸۶ ساله با اولین عشق خود خبرساز شد
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • تفاوت قد عجیب این زوج در گینس ثبت شد
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی
  • معرفی برگزیدگان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح
  • بازداشت دو پسر و عروس آیت الله طالقانی توسط محمد غرضی
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح