Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان از احتمال برکناری عبدالله ویسی ابراز بی‌اطلاعی کرد. ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

عبدالنبی شولی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شایعات مطرح شده مبنی بر احتمال برکناری عبدالله ویسی از هدایت استقلال خوزستان از سوی موسوی مالک باشگاه، اظهار داشت: چیزی به ما گفته نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط می‌دانم که فردا (شنبه) جلسه‌ای داریم، اما ساعت جلسه را هم نمی‌دانم.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که «آیا جلسه فردا ربطی به احتمال تغییرات در کادر فنی این باشگاه دارد یا خیر؟»، گفت: نمی‌دانم، فقط به ما گفتند که فردا یک جلسه بگذارید! هیچ‌کس هیچ حرف دیگری نزده است.

وی با اشاره به شکست روز گذشته تیم استقلال خوزستان مقابل استقلال تهران، خاطرنشان کرد: سه بازیکن ما سه اخطاره بودند و دو نفر هم مصدوم شدند. دست ویسی خالی بود. شرایط در آینده بهتر می‌شود.

انتهای پیام/

R1443/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران استقلال خوزستان عبدالله ویسی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!

به گزارش "ورزش‌سه"، دقایقی پیش از آغاز نشست خبری عبدالله ویسی که تیمش را آماده مصاف روز آینده برابر تراکتور در ورزشگاه فولاد آرنا می‌کند، خبری روی خروج سایت سازمان لیگ قرار گرفت و بر این اساس عبدالله ویسی به دلیل اظهاراتش پس از تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم در اراک با جریمه ۲ میلیارد تومانی مواجه شد.

این موضوعی بود که ویسی در نشست خبری درباره آن صحبت کرد و واکنش جالب توجهی از سوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به همراه داشت و در واکنش به آن گفت: «من حرفی زدم که به برخی از دوستان برخورد. الان شنیدن که کمیته انضباطی دو میلیارد ریال یا ۲۰۰ میلیون تومان من را جریمه کردند.»

جریمه دو میلیون دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی یکی از سنگین‌ترین جرایم انضباطی تاریخ فوتبال ایران است که باید دید در ادامه چه حواشی دیگری به همراه می‌آورد.

دیگر خبرها

  • مورد عجیب عبدالله
  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال