Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@03:02:38 GMT

پلیس دوچرخه سوار لامبورگینی را متوقف کرد + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۱۹۰۷۴

پلیس دوچرخه سوار لامبورگینی را متوقف کرد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: پلیس وظیفه شناس ژاپنی با سرعت عمل خود توانست راننده لامبورگینی متخلف را متوقف کند.

حجم ویدیو: 9.70M | مدت زمان ویدیو: 00:01:17

به گزارش گروه ترجمه رکنا، افسر پلیس Police ژاپنی راننده لامبورگینی را پس از آنکه از چراغ قرمز عبور کرد، متوقف ساخت. در این ویدئو مشاهده می کنید، این افسر پلیس که سوار بر دوچرخه است، بعد از اینکه مشاهده می کند راننده لامبورگینی از چراغ قرمز عبور می کند، با اینگه فاصله زیادی با او دارد و سوار بر دوچرخه است، او را تعقیب می کند و در یک نقطه با ایستادن لحظه ای ماشین لامبورگینی او را متوقف می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند طبق گزارشات، راننده ماشین بعد از مشاهده اخطار پلیس، ماشین را کنار می زند و برگ جریمه خود را از این افسر وظیفه شناس تحویل می گیرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران انبار و نگهداری می‌شود.

سرهنگ افشاری افزود: مأموران این پلیس در بازرسی مشاهده می‌کنند که در محل مذکور که یک فروشگاه کیف و کفش است مقادیری کفش و کیف خارجی در محل انبار و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی می‌باشند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: کالاهای مکشوفه شامل ۲۸۸ جفت کفش و ۲۵ عدد کیف خارجی قاچاق برند معروف دنیا، بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را چهار و نیم میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود، از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

کد خبر 6087937

دیگر خبرها

  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • راننده از ترس پلنگ فرار کرده رفته تو ماشین / درخواست کمک گرفتنش خیلی جالبه (فیلم)
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • کشف ۴ و نیم میلیارد تومان البسه قاچاق در غرب تهران
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • اسکورت جالب رئیس جمهور کشورمان در لاهور پاکستان+ فیلم
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است