Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانشجویی شاهرود در بیانه‌ای به مناسبت نه دی تاکید کرد: ۹ دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه‌های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:
باسمه تعالی
فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ"
تاریخ ۳۶ ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت‌های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت‌های هسته‌ای از نمونه‌های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد می‌باشد؛ و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبّرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته اند.
فتنه بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از دیگر نقشه‌ها و ترفند‌های معاندان و مغرضان نظام بود؛ که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی ۸۸ نقش بر آب شد. این حادثه عظیم و فراموشناشدنی در حالی شکل گرفت که فتنهگران داخلی با هدایت مستقیم استکبار جهانی تلاش میکردند تا فضای کشور را به آشوب بکشانند و به خیال خام خود، مردم را نسبت به انقلاب ناامید سازند. آنان از این نکته غافل بودند که ملتی که با حسین بن علی (ع) و قیام خونین عاشورا عهد بسته است، ظلم و ستم و فتنهگری را تحمل نمیکند و با همان روح عاشورایی به خروش میآید و حماسه‌های عظیم خلق میکند.
پیام اصلی مردم در ۹ دی، پایبندی همیشگی به عاشورای حسینی، نفی سلطه زورگویان و زیادهخواهان، پیروی از راه امام و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیتالله العظمی امام خامن‌های (مدظلهالعالی) و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
۹ دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه‌های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت.
این تجلی پیشتر نیز در عرصه دفاع مقدس و عرصه‌های فرهنگ و اقتصاد به ظهور رسیده بود و در ۹ دی بار دیگر در ابعاد سیاسی، اجتماعی متجلی گشت و مردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به نظام اسلامی از عمق جان معتقدند و لحظه‌ای در دفاع، حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد.
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود در سالگرد این واقعه عظیم، ضمن پاسداشت یوم الله ۹ دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام و این نظام الهی تاکید کرده و به دفاع جانانه جوانان پر شور و ولایی این سرزمین، از حریم مقدس ولایت و فرامین، ولی فرزانه انقلاب، مباهات می‌کند.
"ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم"

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد

سجاد مقدمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در اسفندماه سال گذشته با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی انتخابات پرشوری را رقم زدند، افزود: همه این‌ها در شرایطی بود که ایران در زمان برگزاری انتخابات به لحاظ شرایط بین‌المللی در دوران خاصی قرار داشت.

وی تصریح کرد: بعد از فرمان ولایی مقام معظم رهبری مبنی بر ادب کردن رژیم صهیونیستی، شاهد حمایت همه جانبه از عملکرد سپاه پاسداران بودیم که همین امر زمینه تحقق عملیات وعده صادق را فراهم کرد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه برای اثبات این موضوع که نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز نیز همانند سال ۵۷ مشروعیت لازم را در نزد مردم دارد، بهترین اقدام عملیات وعده صادق بود که در بهترین زمان ممکن انجام شد، اظهار کرد: به شکرانه این موضوع باید در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با قدرت و صلابت همانند دور اول در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان زنجان با اشاره به اینکه حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات بیانگر آن است که قدرت ایران اسلامی در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی برگرفته از قدرت مردم است، خاطرنشان کرد: این مهم نشان‌دهنده اقتدار سیاسی و برخورداری از پایگاه قوی مردمی است.

مقدمی با ابراز اینکه از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، شجاعت، پاکدستی، کاربلد بودن، توانا، باسواد و آگاه به امور مجلس جزو شاخصه‌های یک نماینده اصلح است، عنوان کرد: نماینده مجلس وظیفه دارد برای برطرف کردن ضعف‌هایی که در استان وجود داشته و مردم را رنج می‌دهد، تلاش کند.

کد خبر 6098903

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تجلی عمل صالح مبتنی بر سرمایه مردم است
  • رئیس دیوان عالی کشور : در فضای مجازی باید از ارزش های اسلامی دفاع کنیم
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • در فضای مجازی باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت دولتند
  • رادان: پروژه اندلوسی کردن ایران را دارند | حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است