Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@19:13:11 GMT

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی بانک ملت

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۱۹۲۶۳

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی بانک ملت

با حکم دکتر بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، علی اکبر صابریان به عنوان مدیرجدید روابط عمومی این بانک منصوب شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید روابط عمومی بانک ملت بعد از ظهر سه شنبه ۵ دی ماه با حضور علی رضا لگزایی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل، معاونان مدیرعامل، مدیران امور و دیگر مدیران ارشد بانک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم، علی اکبر صابریان به عنوان رییس جدید این اداره کل معرفی و از خدمات و تلاش های مسعود نصر اصفهانی در طول ۱۵ ماه تصدی این پست، تجلیل شد. علی رضا لگزایی در این مراسم طی سخنانی با قدردانی از مسعود نصر اصفهانی بابت خدمات ارزنده در اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی و آرزوی توفیق برای وی در سمت جدید، از علی اکبر صابریان، به عنوان یکی از مدیران ارزشمند، خوشفکر و خوش اخلاق بانک ملت یاد کرد و گفت: مدیر جدید روابط عمومی مدیر برنامه محوری است که فهم و درک شایسته ای از استراتژی های بانک دارد. براساس این گزارش، مسعود نصر اصفهانی مدیر پیشین روابط عمومی بانک ملت نیز طی حکمی از سوی دکتر بیگدلی، مدیرعامل به سمت مدیر امور بانکداری شرکتی این بانک منصوب شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالمجید پورسعید هدف از این دیدار را تجدید میثاق و پیمانی دوباره با همکاران شعب بیان کرد و گفت: کارکنان شاغل در شعب با همت و درایت محیط اطراف شعب را بررسی کرده و با معرفی دقیق خدمات به کسبه و سازمان‌های محل، آنها را ترغیب به افتتاح حساب و دریافت سرویس‌های بانک می‌کنند.

رئیس هیأت سرپرستی بانک ایران زمین همبستگی میان همکاران ستاد و شعب را عامل اصلی موفقیت بانک ایران زمین بیان کرد و افزود: انجام کار تیمی و مشارکت در امور بین تمامی واحد‌های بانک، بی شک باعث تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و رضایت آنان خواهد شد.

قدرت اله عبداللهی عضو هیأت سرپرستی بانک ایران زمین در دیدار با کارکنان شعب تلاش و استمرار در یادگیری و آموزش مفاهیم بانکی را از اولویت‌های مدیریت ارشد بانک در سال جدید بیان کرد و گفت: مدیران ادارات مرکزی، روسا و معاونین شعب باید با آخرین مطالب و مفاهیم بانکی آشنا بوده تا بتوانند آن را به همکاران زیر مجموعه خود آموزش و آگاهی همکاران را افزایش دهند.

در این دیدار ضمن بررسی عملکرد شعب، راهکار‌های مناسب در جهت ارائه خدمات مطلوب از سوی مدیریت ارشد بانک به همکاران داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • دیدار نوروزی مدیران بانک ایران زمین از شعب پایتخت
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • یک انتصاب در شبکه آموزش سیما
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی