Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:19:47 GMT

پلیس برلین در جست‌وجوی ۴ سارق فراری

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۱۹۳۴۸

پلیس برلین در جست‌وجوی ۴ سارق فراری

پلیس برلین در جست‌وجوی چهار زندانی است که توانستند روز گذشته (پنج‌شنبه) از زندان «Plötzensee» در شمال غرب پایتخت آلمان فرار کنند.

به گزارش ایسنا، این زندانی‌های ۲۷ تا ۳۸ ساله با سابقه دزدی توانستند با همکاری یکدیگر و با عریض‎تر کردن دریچه‎ای بسیار کوچک در دیوار زندان بگریزند.

آنها ابتدا وارد اتاق گرمایش زندان که معمولا قفل است شده، سپس به کمک پتک و از طریق شکاف تهویه، مفری به بیرون درست کرده و در نهایت راه فراری از میان حصارها درست کرده و از زندان گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این فرار که ماجرای آن به یک داستان سینمایی شبیه است، بسیاری از منتقدان دولت ایالتی برلین خواستار استعفای دیرک بهرندت، سناتور این ایالت و دیگر مقامات شهر شدند.

عملیات فرار این سارقان در ساعت ۸ و ۴۹ دقیقه بامداد آغاز شده و زنگ هشدار زندان برای اولین بار در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه به صدا درآمده است.

هم اکنون اقدامات امنیتی تشدید و بررسی دوبارۀ بخش‌های مختلف این زندان برای شناسایی دیگر نقاط آسیب‌پذیر بنا آغاز شده است.

به گزارش یورونیوز، برلین در مجموع دارای شش زندان است که ظرفیت نگهداری ۴۲۵۰ بزرگسال را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، افزود: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • پلیس، گرداننده فراری چند شرکت هرمی را به کشور بازگرداند
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • به دام افتادن کیف قاپ غیربومی در رشت
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • آغاز پخش مناظره‌های تلویزیونی انتخاباتی در صدا و سیمای فارس