Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@22:49:34 GMT

صحنه هایی از آتش سوزی مرگبار در بمبئی هند

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۱۹۷۰۹

صحنه هایی از آتش سوزی مرگبار در بمبئی هند

‍‍‍‍‍‍

حداقل 15 تن در حادثه آتش سوزی در رستورانی واقع در یک مرکز خرید بزرگ در شهر بمبئی هند جان باختند.

ایران آنلاین / به گزارش ایرنا، این رستوران در آخرین طبقه یک مرکز خرید بلند مرتبه لوکس واقع شده بود.به گفته منابع پلیس، بیشتر افرادی که جان خود را در این آتش سوزی از دست دادند، زنانی بودند که برای شرکت در یک مهمانی خصوصی به این رستوران آمده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس بمبئی ، علت حادثه را آتش گرفتن چادری ذکر کرده است که سقف رستوران را می پوشاند.

پلیس گفت زمانی که تکه های سقف که در حال سوختن بودند شروع به فرود آمدن روی افراد هراسان حاضر در رستوران کرد، آنها برای حفاظت از خود به محوطه دستشویی رستوران پناه بردند اما آنجا گیر افتادند و نتوانستند خود را نجات دهند.به گفته کارشناسان، آتش در رستوران آغاز شد اما در کمتر از نیم ساعت تمام ساختمان را در بر گرفت.
بقیه مهمانان رستوران توانستند با استفاده از راه پله اضطراری خود را نجات دهند. حداقل 25 تن نیز در این حادثه دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : این حادثه جمعه شب در  محدوده جنگل ابر، سر تخت دوم منطقه قلعه چه شاهرود رخ داد .

حسین درخشان افزود : امدادگران هلال احمر پایگاه عامل جنگل ابر با پشتیبانی تیم  هلال احمر مرکزی شاهرود و محیط بانان محیط زیست به محل حادثه اعزام شدند و پس از سه ساعت جستجو موفق به پیدا کردن این فرد شدند اما فرد حادثه دیده بر اثر سقوط از ارتفاع جان سپرده بود .

به گفته وی ، این مرد۴۰ ساله‌  بدون توجه به هشدارهای هواشناسی و بدون رعایت نکات ایمنی برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر رفته بود  

درخشان همچنین از نجات یک گردشگر گرفتار در  ارتفاعات کوهستانی روستای بادله کوه ، منطقه سنگ کلن کلیدانی آبشار کیدانی دامغان خبر داد و گفت : تیم امدادگران هلال احمر 
 چشمه علی به محل حادثه اعزام شدند و این گردشگر را یافته و به منطقه امن انتقال دادند .

دیگر خبرها

  • تصاویری ترسناک از سیل مرگبار برزیل (فیلم)
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • (ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ + ویدئو
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی گیلان | فیلم
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود