Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - یک مقام ارشد شرکت پرتامینای اندونزی گفت، این شرکت انتظار دارد بتواند در آوریل سال آینده به صورت نهایی یک مجوز فعالیت در میدان منصوری ایران را به دست بیاورد.
سیامسو آلام، مدیر بخش بالادستی شرکت پرتامینای اندونزی گفت، این شرکت دولتی قصد دارد در سال 2018 میلادی 3.324 میلیارد دلار در بخش بالادستی سرمایه گذاری نماید که 21.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

16 درصد نسبت به سال 2017 رشد خواهد داشت.
وی افزود، پرتامینا سال آینده در چهارچوب برنامه کسب مالکیت میادین جدید روی ایران تمرکز خواهد کرد، ضمن اینکه به ارزیابی بلوک های دارای پتانسیل در چند کشور دیگر نیز ادامه خواهد داد.
این مقام ارشد شرکت پرتامینا گفت، شرکت پرتامینا انتظار دارد بتواند در آوریل سال آینده به صورت نهایی یک مجوز فعالیت در میدان منصوری ایران را به دست بیاورد. انتظار می رود روزانه حدود 250 تا 300 هزار بشکه نفت از این بلوک استخراج شود. این قرارداد مبتنی بر مدل قراردادهای خدماتی خواهد بود.
به گفته آلام، پرتامینا سهمی 30 درصدی را در این میدان خواهد داشت و 20 درصد نیز متعلق به یک شریک ایرانی خواهد بود. بقیه سهام این پروژه به دیگر شرکای احتمالی اختصاص خواهد داشت.
شرکت پرتامینا به صورت رسمی پیشنهادی برای توسعه دو میدان نفتی ایران به نام های آب تیمور و منصوری ارائه کرده است. بر اساس برآوردها این میادین دارای ذخایری به حجم بیش از 5 میلیارد بشکه نفت هستند.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت و محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در کشور
  • اقدامات فرهنگی باید باعث امیدآفرینی در جامعه شود
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده