Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه باشگاه جوانی خبرگزاری برنا؛  این روزها حرف از سرفیس فونی که گفته شد برای همیشه مرده، زده می‌شود. یک گوشی-تبلت هیبریدی تاشو و جداشونده که مشکل قُطر را با تقسیم نمایشگر به دو قسمت حل می‌کند. کاربر می‌تواند دو نمایشگر را یکی کرده و یا با جدا کردن دو قسمت از هم قابلیت مکالمه حین حمل محصول را راحت سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرایش کاربران به سوی نمایشگر بزرگ را کمپانی‌های کره‌ای به ارمغان آوردند و حالا فکر انقلابی مایکروسافت می‌تواند تبلت اپل را کنار زده و علاقمندان به دنیای ویندوز را به خود جلب کند که تعدادشان هم کم نیست و اگر محصول خوبی راهی بازار کند، خطر بالقوه بزرگی برای اپل و آی او اس ایجاد خواهد کرد.

رندر گرافیکی جدید سرفیس فون را در زیر مشاهده می‌کنید. (بخشی از این طراحی ما را به یاد ZTE Axon M می‌اندازد)

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد

آفتاب‌‌نیوز :

ساناز سماواتی، بازیگر باسابقه‌ای است که به خاطر تمریناتی که در رشته‌های مختلف ورزشی دارد از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار است و به همین دلیل در سکانسی از مجموعه تلویزیونی نون‌خ در قالب نقش تانیا در حالی که روی ویلچر نشسته، ناگهان به حالت چرخشی جست می‌زند و بیننده را شوکه می‌کند. بخشی از گفتگوی این بازیگر را در ادامه بخوانید: 

بازخوردی که از حضور در مجموعه نون‌خ داشتم، فوق‌العاده عالی بود و مثل همیشه مردم به من لطف داشتند. شکر خدا بینندگان سریال، با این نقش ارتباط بسیار خوبی برقرار کردند، هرچند در ابتدا و با توجه به گریم سنگین نقش من در سریال، برخی مخاطبان به من خرده گرفتند که چرا چنین نقش بی‌حال و بی‌رمقی را انتخاب کرده‌ام، اما بعد از این‌که چند قسمت از سریال پخش و کاراکتر اصلی من در نون‌خ نمایان شد، همگی اذعان داشتند که نقش من در سریال عالی بوده و الان منتظرند که کاراکتر تانیا دوباره به ادامه قسمت‌های سریال بازگردد. مخاطبان دائم از من سؤال می‌کردند، حالا که تانیا با گریم جدید به ماموریت دیگری رفت، دوباره کی بازمی‌گردد و من بالبخند می‌گفتم که اجازه بدهید ببینیم نویسنده چه تصمیمی برای تانیا خواهد گرفت.

در سریال نون‌خ در عرض یک هفته، پنج حادثه برای گروه فنی رخ داد، حشره ناشناخته‌ای گریمور را نیش زد، هرچند که شکر خدا برای خود من اتفاقی نیفتاد، ولی از آنجا که اتفاق ناخواسته است، در نتیجه مباحث مطرح شده در‌خصوص بیمه و امثال آن شامل تمامی صنوف این حوزه مانند عوامل فنی، گروه صحنه و... می‌تواند نقش مهمی در عملکرد و تامین کلیه عوامل و صنوف هنری داشته باشد.

منبع: جام جم

دیگر خبرها

  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • شاهکار واردی: دبل برای قهرمانی لستر
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود