Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:16:31 GMT

بازگشتِ شیرهای آرام خان‌باباسلطنه به شهرزاد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۰۰۹۰

بازگشتِ شیرهای آرام خان‌باباسلطنه به شهرزاد

نمایش «شیرهای خان‌باباسلطنه» افشین هاشمی در حالی بار دیگر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود که در چند روز اخیر این نمایش درگیر مسائل نظارتی شده بود. ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ فرهنگی نمایش نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، «شیرهای خان‌باباسلطنه» افشین هاشمی تابستان امسال به عنوان یکی از موفق‌ترین نمایش‌های روی صحنه معرفی شد تا جایی که گلاب آدینه در جشنواره غیررقابتی نمایش‌های آیینی - سنتی برای بازی در نقش سیاه نمایش، تندیس جشنواره را به خانه برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر مشکلات اجرای مجدد این نمایش به گوش می‌رسید و گویا نمایش درگیر برخی ممیزی‌های جدید شده است؛ اما صبح امروز خبر بازگشت شیرهای افشین هاشمی به شهرزاد منتشر شد.

نمایشِ شادی‌آورِ موسیقاییِ «شیرهای خان‌باباسلطنه» نوشته و کارگردانیِ افشین هاشمیقرار است از چهارشنبه 13 دی، بارِ دیگر در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه رود. گروه «ول‌شدگان» ساختِ موسیقی و اجرای آن را بر عهده دارند.

در کنار گلاب آدینه، افشین هاشمی، مونا فرجاد، محمّدرضا مالکی، شهرام مسعودی، علیرضا ناصحی، وحید نفر، محمّدرضا آزادفرد، فاطمه حیدری‌فر، ریحانه سلامت، الناز سلیمانی، احسان بیات‌فر، مانیا علیجانی، میلاد رمضانیِ ورجاوند، مهدی پناهی، شهروز زعفر، مبین دودانگی، صابر گل‌محمّدی و معین طاهری‌طاری دیگر نقش‌های نمایش را بازی می‌کنند.

در تیم بازیگری جدید تنها مسیح کاظمی جای خود را به ریحانه سلامت داده است.

«شیرهای خان‌باباسلطنه» هر شب رأس ساعت 9 شب در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,39/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت، شش نمایش دیگر با مضامین فرهنگ رضوی و با هماهنگی دبیرخانه جشنواره، در شهر محل تولیدشان، این رویداد را همراهی می‌کنند.

مطابق این گزارش، شش نمایش که همزمان با هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی اجرا خواهند شد به این شرح معرفی شدند:

۱. نمایش «سنجاب» نوشته لیلا روغنگیر قزوینی و کارگردانی مهدی روز بهانی از ۱۳ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به صحنه می‌رود.
۲. نمایش «الو سلام» نوشته مهرداد رایانی‌مخصوص و کارگردانی قباد دارابی در روز‌های ۲۵ و ۳۰ اردیبهشت‌ماه در پلاتو الغدیر شهر اسلام‌آباد غرب به صحنه می‌رود.
۳. نمایش «پانما» نوشته مجید کاظم‌زاده مژدهی و کارگردانی لیلا مهدی آبادی از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در تئاترشهرِ شهر کرمانشاه به صحنه می‌رود.
۴. نمایش «پیچ کمر» نوشته و به کارگردانی سید محید میر حسینی از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در آمفی تئاتر پروفسور حسابی شهر تفرش به صحنه می‌رود.
۵. نمایش «دست‌های سرخ» نوشته سیدحسین فدای حسین و کارگردانی سیدرضا رفیعی از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در پلاتو حسین پناهی شهر یاسوج به صحنه می‌رود.
۶. نمایش «سفر سوزن‌بان» نوشته مهدی صالحیار و به کارگردانی علی مجیدپور، همزمان با دهه کرامت در تئاتر شهر شهر تبریز به صحنه می‌رود.

هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی به دبیری اتابک نادری، بخشی از بیست ویکمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) به ریاست فرهاد قائمیان است که با محوریت اجرای عمومی آثار در شهر‌های محل تولید، از اواخر فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود و اخبار آن بر روی وب سایت جشنواره به نشانی www.shamstoos.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند