Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، به رغم آنکه سرمربی تیم تراکتورسازی، یکی از بازیکنان اسبق پرسپولیس بوده، اما هواداران این تیم، گذشته وی را فراموش کرده و علیه وی شعار دادند.

 

 

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴ و ۳۰ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر می خوانید:
*هواداران پرسپولیس با توجه به اینکه گل محمدی سرمربی و بازیکن تیمشان بوده، علیه او شعار داده و وی را مورد توهین قرار دادند.


*هواداران پرسپولیس، بیرانوند را مورد تشویق قرار داده و او را بهترین دروازه بان ایران دانستند.


*ماموران انتظامی ورودی هواداران پرسپولیس و تراکتور را جدا کرده بودند تا آنها با یکدیگر درگیر نشوند.


*بیرون از ورزشگاه تعدادی از طرفداران دو تیم برای یکدیگر کری می خواندند که این مسئله باعث ایجاد درگیری مختصری بین آنها شد که عوامل پلیس راهور در بیرون از ورزشگاه قائله را ختم کردند.

 


*طرفداران دو تیم در داخل ورزشگاه هم علیه یکدیگر شعار داده و بازیکنان دو تیم را مورد توهین قرار دادند.

 


*سرمربی پرسپولیس از سوی هواداران این تیم، مربی قهرمان خوانده شد و آنها اعتقاد داشتند باز هم برانکو در پایان فصل، جام را بالای سر خواهد برد.


*هواداران تراکتورسازی، یحیی گل محمدی و محمد ایران پوریان را بیش از سایر بازیکنان تراکتور مورد تشویق قرار دادند.


*در بازی امروز بلیت فروشی در ورزشگاه صورت می گرفت و هواداران با آرامش بعد از تهیه بلیت وارد ورزشگاه می شدند.

مهر

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۰۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • دوشنبه در قائمشهر تاکسی نایاب می‌شود!