Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@06:26:17 GMT

قانون شکنی؛ منشاء فساد و فتنه

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۰۱۹۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه بجنورد با اشاره به وقایع سال 88گفت : در کشور همه باید تابع قانون باشیم و کسی نباید از قانون فراتر رود و این قانون شکنی است که فساد و آشوب در کشور ایجاد می کند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت : امروز هر سخنرانی انحرافی یا تجمع غیرقانونی و بستن بازار برخلاف مصالح کشور است و همه باید در مقابل این توطئه ها هوشیار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب نمازجمعه بجنورد از مردم همیشه در صحنه استان خواست فردا با حضور باشکوه در مراسم یوم الله نهم دی ماه میثاقی دوباره با امام امت و شهدا ببندند.

امام جمعه بجنورد افزود : نهم دی ماه متعلق به هیچ گروه یا جناح خاصی نیست و این روز، روز پایبندی به قوانین الهی و کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت : دو چیز همواره می تواند فتنه را در جامعه خاموش کند و آن اطاعت از قانون الهی و رهبری الهی است.

حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی همچنین گفت :امروز فشارهای اقتصادی بر مردم افزایش یافته است و مسئولان لازم است با تدبیر اقتصادی درست از آسیب های اجتماعی جلوگیری کنند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سالروز رحلت حضرت معصومه (س) ایشان را بانویی آینده نگر برشمرد که با سفر به قم باعث شد این شهر قطب علمی و دینی مذهبی در جهان اسلام شود.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی

به گزارش خبرنگار مهر عصر امروز جمعی از بانوان تهرانی در حمایت از اجرای طرح مقابله با بدحجابی و بدپوششی در میدان ولیعصر و میدان فلسطین تهران تجمع کردند.

حاضران در این تجمع در شعارهایی خطاب به مسؤولان دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه قضائی خواستار برخورد با پدیده بدحجابی و بی حجابی شدند.

معصومی یکی از حاضران در این تجمع به خبرنگار مهر گفت: اکثر بانوانی که امروز برای تجمع آمده‌اند خانواده شهدا و از نیروهای انقلابی هستند که خواستار اجرای حکم الهی و مقابله با بی حجابی و حرام سیاسی که حضرت آقا فرمودند هستند.

وی ادامه داد: حاضران در این تجمع از مسؤولان قوه قضائیه، دولت، وزارت کشور و شهرداری تقاضا دارند که چالش تحمیلی بی حجابی را جمع کنند زیرا این مسئله تبدیل به مسئله امنیتی شده و امنیت اخلاقی شهر ما به خطر افتاده است.

این فرزند شهید افزود: چنین وضع ظاهری در حوزه پوشش و بی حجابی زیبنده شهری که ۲۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است نیست و همه این خانواده شهدا خواستار این هستند که این وضعیت سامان یابد.

وی ادامه داد: مسئله بعدی که خواست این افراد هست، حمایت از اجرای طرح نور فراجاست است که قوه قضائیه و مجلس و نماینده‌ها باید از این طرح حمایت کنند و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم که از روز شنبه برای اجرای این طرح ورود کرده تشکر می‌کنیم.

وی گفت: ترک فعل دستگاه‌های ۲۶ گانه باعث شده است که حتی امرین به معروف که یک فریضه الهی را اجرا می‌کردند دیگر جرأت اجرای این فریضه را نداشته باشند.

کد خبر 6085880 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • تجمع مردمی حامیان مقابله با بی حجابی و بدپوششی
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تاکید بر مشارکت مردمی در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اجرای تکالیف قانون مبارزه با پولشویی وارد فاز جدیدی شد
  • نهادهای فرهنگی در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند