Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-01@17:48:15 GMT

افشای یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 9

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۰۲۳۵

افشای یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 9

ایتنا- به‌تازگی تصاویری جدید از مدار تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشرشده است که نشان‌دهنده وجود جک 3.5 میلی‌متری در این دو دستگاه است.
به‌ تازگی تصاویری جدید از مدار تلفن همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشرشده است که نشان‌دهنده وجود جک 3.5 میلی‌متری در این دو دستگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی independent، اپل در سال 2016 میلادی روند جدیدی را به راه انداخت که بر اساس آن جک 3.5 میلی‌متری از آیفون عرضه‌شده در آن سال برداشته شد.
 
بسیاری از کمپانی‌های رقیب نظیر اچ تی سی و گوگل نیز از این روند جدید به‌شدت استقبال کرده و پرچم‌داران خود را بدون جک 3.5 میلی‌متری روانه بازار کردند.
 
با این‌ حال برخی از کمپانی‌ها نظیر سامسونگ با این روند مخالفت کردند و وجود جک 3.5 میلی‌متری را نه‌تنها برای دستگاه‌های خود ضروری دانسته بلکه یکی از مصادیق احترام به کاربر دانستند.
     
در همین راستا نیز به‌تازگی تصاویری را مدارهای تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشرشده است که نشان‌دهنده وجود جک هدفون در این دو تلفن همراه هوشمند است.
 
همچنین تصاویر فاش شده از قاب‌های ساخته‌شده برای این دو پرچم‌دار آینده سامسونگ نیز تائید کننده این موضوع بوده و درگاه 3.5 میلی‌متری برای آن‌ها در نظر گرفته‌شده بود.
 
البته باید به یا داشت که تمامی این اطلاعات هنوز به‌صورت رسمی از سوی سامسونگ تائید نشده‌اند و باید برای پی بردن به حقیقت آنها تا ماه فوریه منتظر ماند.
 

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۰۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست

منصور شیشه فروش شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه فرونشست در اصفهان اظهار کرد: حادثه نشست خیابان علامه مجلسی به طول ۸ متر و عرض ۴ متر بر اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث آبگرفتگی خیابان پیاده رو و تعدادی مغازه شد، افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی به محل اعزام و در راستای ایمن سازی محل و بستن والو و تخلیه آب اقدام کردند.

وی گفت: پس از تخلیه آب و قطع جریان آب عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله انجام خواهد شد.

کد خبر 6091512

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست