Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم نفت عزم خود را جزم کرده تا به هر طریق ممکن و در پی اعتراض به مشکلات متعددی که دارند مقابل فولاد خوزستان به میدان نروند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی که قرار است امروز دیدار نفت تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی برگزار شود اما به دلیل اتفاقات رخ داده و بلاتکلیفی بازیکنان تهرانی آنها قصد ندارند امروز مقابل فولاد به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفتی‌ها که بدون کادر فنی و حتی بدون مدیریت هستند امروز راهی استادیوم خواهند شد اما حاضر به بازی کردن نیستند چرا که می‌خواهند اعتراض خود را به این وسیله به گوش مسئولان فدراسیون فوتبال و مسئولان ورزشی کشور برسانند. چرا که آنها معتقدند اگر امروز مقابل فولاد به میدان بروند هفته آینده هم مجبور خواهند شد در بازی با پرسپولیس وارد زمین شوند.

از آنجایی که بازی امروز نفت و فولاد قرار است به صورت مستقیم از تلویزیون پخش شود نفتی‌ها قصد به میدان رفتن ندارند و با این کار فشار به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بیاورند چرا که اسپانسرهایی که طرف قرارداد با سازمان لیگ هستند خواهان این خواهند بود تا بازی انجام شود اما وقتی نفتی‌ها به زمین نروند این موضوع برای سازمان لیگ هم از نظر مالی ضرر و زیاد هنگفتی را به بار خواهد آورد.

با این وجود نفتی‌ها در حال رفتن به ورزشگاه هستند اما تصمیم قطعی خود را گرفته‌اند تا بازی نکنند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای منتهی به بازی با کادیز بحث در مورد جشن قهرمانی احتمالی رئال زیاد بود ولی در نهایت تصمیم بر این شد حتی با مسجل شدن قهرمانی جشنی برپا نشود. 

رئال دیروز کادیز را با سه گل برد و ساعاتی بعد بارسا نیز به خیرونا باخت تا قهرمانی 4 هفته زودتر قطعی شود اما بازیکنان روانه منزل شدند و خبری از جشن قهرمانی نبود. البته هزاران هوادار رئال راهی میدان سیبلس، محل سنتی جشن های رئال، شدند ولی بازیکنان در این جشن حضور پیدا نکردند.

در پیش بودن بازی حساس با بایرن در لیگ قهرمانان دلیل اصلی این تصمیم بود ولی مارکا امروز نوشت که برنامه باشگاه مادریدی این است که یکشنبه هفته بعد در سیبلس جشن قهرمانی برپا شود. رئال شنبه در زمین گرانادا به میدان می رود و یک روز بعد نیز جشن قهرمانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت