Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:39:53 GMT

ادامه کاوش ها در میدان امام (ره) همدان

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۰۴۳۲

ادامه کاوش ها در میدان امام (ره) همدان

‍‍‍‍‍‍

دریافت 2 MB همدان -امسال و در ادامه اجرای طرح پیاده راه سازی میدان امام (ره) همدان کشف اشیا عتیقه گمانه زنی ها در خصوص رسیدن به اشیایی از دوره مادها در این منطقه را قوت بخشید تا کاوش ها ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، امسال و در ادامه اجرای طرح پیاده راه سازی میدان امام (ره) همدان کشف اشیا عتیقه گمانه زنی ها در خصوص رسیدن به اشیایی از دوره مادها در این منطقه را قوت بخشید تا کاوش ها ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواخر مهرماه امسال نیز در جریان احداث پیاده راه میدان امام خمینی(ره) همدان و در حین خاک برداری برای اصلاح تاسیسات زیرساختی برق، یک سرستون سنگی کشف شد که کارشناسان پس از بررسی قدمت آن را به دوران ایلخانیان نسبت دادند.

همچنین مهرماه امسال در محدوده گنبد علویان در کوچه جراحان شهر همدان یک تابوت سنگی با اسکلت یک مرد و یک زن  یافت شد که قدمت آن به دوره اشکانیان باز می گردد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حمیدرضا واحدنژاد افزود: سهمیه استان همدان برای اعزام زائران خانه خدا برای به جا آوردن عمل مستحبی عمره مفرده یک کاروان است که شامل ۸۵ زائر هستند.

او تأکید کرد: این کاروان ۹ اردیبهشت‌ ماه‌ امسال به سرزمین وحی اعزام می‌شود و تا قبل از اعزامی‌های حج تمتع باید به کشور بازگردند.

مدیر حج و زیارت استان همدان تصریح کرد: متقاضیان عمره مفرده پس از پایان یافتن ایام حج پس از اعلام تاریخ‌های جدید نیز اعزام می‌شوند.

واحدنژاد گفت: تمام پروازهای حج عمره امسال از فرودگاه تهران انجام می‌شود و مدت این سفر ۱۰ روز و هزینه آن بین ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • تصویری از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • سهم همدان از اقتصاد گردشگری افزایش یابد
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • صنایع کوچک روستایی در استان همدان توسعه می‌یابد
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • برقراری پرواز‌های حج از خرداد امسال به مقصد عربستان
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی