Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در همایش بزرگداشت روز بصیرت در کرج، گفت: رسانه های بیگانه در زمان فتنه با اسلامیت به جنگ با جمهوریت آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز ، حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در همایش بصیرت و بزرگداشت حماسه ۹ دی که پیش از ظهر امروز (۸دی) در مسجد جامع امام صادق(ع) کرج برگزار شد، گفت: رسانه های بیگانه در زمان فتنه با اسلامیت به جنگ با جمهوریت آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تشریح برنامه ریزی فتنه گران در جهت از بین بردن اعتماد مردم عنوان کرد: عوامل فتنه ساز پس از جریان انتخابات سال ۸۸ با عنوان تقلب در آرا مردم تا روز عاشورا پیش آمدند و چهره حقیقی خود را نشان دادند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به تعرض فتنه گران نسبت به عزاداران و مجالس حسینی اشاره کرد و گفت: فتنه گران با کف زدن و بی اهانتی به مقدسات روز عاشورا حقیقت خود را نشان دادند.

 

رسایی با طرح این پرسش که چرا باید برای بزرگداشت حماسه ۹ دی مراسم گرفت عنوان کرد: این که رهبر انقلاب تاکید به برپایی بزرگداشت این روز و یادآوری آن دارند، براساس اهمیت این روز است.

 

وی با بیان این مطلب که ملاک حال فعلی انسان ها است، توضیح داد: نگاهی گذرا به وصیت نامه حضرت امام (ره) نشان می دهد ملاک انسان ها حال فعلی آنان است و گذشته آنان ملاک نیست.

 

وی از تکبر به عنوان یکی دلائل لغزش نام برد و مطرح کرد: همواره شیطان را با وجود شش هزار سال عبادت به خاطر لغزش تکبر لعن می کنیم و از طرفی «حر » را با وجود بستن آب بروی امام حسین(ع) و سپس توبه و شهادتش مدح می کنیم ؛ این یعنی ملاک حال حاضر است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن اظهارات بایدن درباره مهاجرهراسی را تاسف آور خواند

دولت ژاپن اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره بیگانه هراسی در آسیا را تاسف آور خواند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سخنگوی ارشد دولت ژاپن اظهارات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره بیگانه هراسی و ارتباط آن با رشد اقتصادی کشورهای آسیایی را تاسف آور خواند.

جو بایدن هفته گذشته در اظهاراتی گفته بود بیگانه هراسی یا مهاجر هراسی در اقتصاد کشورهای آسیایی از چین و ژاپن تا هندوستان، مانع رشد آنها شده است در حالی که موضوع مهاجرت برای اقتصاد آمریکا خوب بوده است.

یوشیماسا هایاشی دبیر اول کابینه ژاپن در یک کنفرانس خبری بدون ذکر جزئیات بیشتر افزود: ما به ایالات متحده شکایت کردیم که این اظهارات براساس درک درست از سیاست ژاپن نبوده و مایه تاسف است.

با این حال هایاشی به سرعت تصریح کرد ارتباط ژاپن با متحد امنیتی بزرگ خود یعنی آمریکا مستحکم تر از آن چیزی است که دیده می شود و توکیو در تلاش برای قوی تر کردن آن است.

بایدن در این نشست که برای جمع آوری کمک های مالی برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 برگزار شده بود، تصریح کرد یکی از دلایل رشد اقتصادی ما به دلیل وجود شما  و بسیاری افراد دیگر است. چرا؟ زیرا ما از مهاجران استقبال کردیم.

رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد چرا اقتصاد چین به شکلی بد دچار وقفه شده؟ چرا ژاپن دچار مشکل است؟ چرا روسیه و هند مشکل اقتصادی دارند؟ زیرا آنها بیگانه هراسی و مهاجر هراسی دارند. آنها مهاجران را نمی خواهند. مهاجران عواملی هستند که ما را قوی تر می کنند.

براساس این گزارش دولت ژاپن که همواره به یکدستی و همگونی در کشورش افتخار می کند، مدت هاست درباره موضوع مهاجرت بسیار محتاط شده است در حالی که کاهش نرخ زاد و ولد و پیر شدن سریع جمعیت در این کشور با کمبود نیروی کار در دهه های آینده مرتبط است.           

در همین حال فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن هفته گذشته در یک مصاحبه خبری اظهار کرد اگر او به دنبال تشویق به مهاجرت برای معکوس کردن کاهش رشد جمعیت کشور باشد، باید از کارگران ماهر برای مهاجرت به کشورش دعوت کند اما باید یک برنامه کامل مهاجرتی را اتخاذ کند.

وی افزود: دعوت از کارگران توانمند و با انگیزه به ژاپن برای حمایت از جامعه ژاپن، چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

کیشیدا خاطرنشان کرد همچنان کسانی در جامعه ژاپن هستند که به ایده مهاجرت پیوسته و نامعلوم نیروی کار خارجی پایبند هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشاگری بازیکنی که بیشتر در رسانه‌ها بود تا زمین؛ گفتند علیه مدیر استقلال مصاحبه کن!
  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • معین وزارت اقتصاد طالبان: در دوران جمهوریت «فساد» به فرهنگ تبدیل شده بود/ به عنوان فردی «شیعه» با صلاحیت کامل در ساختار امارت اسلامی مشغول هستم
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • تدارک ۱۲۰ هزار عنوان برنامه با مشارکت مردم در سراسر کشور
  • ژاپن اظهارات بایدن درباره مهاجرهراسی را تاسف آور خواند
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی