Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز امروز این شهر با بیان اینکه ۹ دی روز حماسه سازی ملت ایران اسلامی است گفت: فتنه ۸۸ که به وسیله دشمنان خارجی و بعضی از فریب خوردگان داخلی در کشور به وجود آمد حرمت عاشورا را شکست و حرکاتی انجام شد که مملکت را به نابودی بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه دشمنان همیشه در کمین هستند افزود: دشمنان با امکانات مادی که دارند درصدد هستند به انقلاب ما آسیب برسانند، اما اشتباه میکنند زیرا نمی توانند مقابل امکانات معنوی ما دوام بیاورند
وی با اشاره به اقدام اخیر ترامپ ادامه داد: ترامپ با حرکتی زشت قدس مقدس را پایتخت رژیم صهیونیست اعلام کرد و موجب شد همه ملت‌های اسلامی و غیر اسلامی در شورای امنیت جواب دندان شکنی به او بدهند.
امام جمعه یاسوج افزود: آمریکا، دولت بحرین و آل سعودی که باید او را آل سقوط خواند حامی این موضوع بودند.
وی با اشاره به لزوم بیداری جوانان و همه ملت ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان اضافه کرد: ملت همیشه در صحنه و یکپارچه استانمان باشرکت در راهپیمایی ۹ دی و با سر دادن شعار‌های دندان شکن نفرت و خشم خود را به دشمنان نشان خواهند داد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص عده‌ای که سال‌های گذشته امکانات کشور در اختیارشان بود و حالا مخالف شده اند اشاره کرد و گفت: جوهره و ماهیت انقلاب اسلامی هرگز آسیب نخواهد دید چرا که همان جوهره‌ای است که در سال‌های گذشته با شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی رقم خورده است.
وی همچنین با یادآوری سالروز شهادت حضرت معصومه (س) گفت: امام رضا (ع) فرموده اند"کسی که به قم رود و حضرت معصومه(س) را زیارت کند مثل این است که من را زیارت کرده است". امام جمعه یاسوج با اشاره به نامگذاری هفته اول دی ماه به عنوان هفته نهضت سوادآموزی ادامه داد: این نهاد مهم در سال 58 به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل و راه اندازی شد. حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: نهضت سوادآموزی از زمان تأسیس تاکنون خدمات چشمگیری به جامعه هدف خود ارائه کرده است.
وی با ابیان اینکه در شان نظام ما نیست که افرادی درآن بی سواد باشند گفت:علم آموزی و کسب دانش دارای برکات متعددی بوده و در دین مبین اسلام نیز مورد تأکید واقع شده است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۰۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند

"مرتضی محمود وند" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واژگانی چون شیعه و سنی در هویت اسلامی وجود ندارد و این ما هستیم که این واژگان را به دین تحمیل کرده‌ایم، به خبرنگار حوزه پارلمانی خبرگزاری تقریب  یادآوری کرد: جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند  چرا که تمامی ائمه‌ و پیامبران خود را مسلمان می‌دانستند.
 
وی ادامه داد: شیعه و اهل سنت با یکدیگر جنگ ندارند بله ما با تکفیری‌ها، سلفی‌ها و جریانات الحادی و تند رو چون داعش جنگ داریم و حتی اهل سنت هم با این گروه ها و طیف های فکری غلطی که وارد دین شده اند موافق نیستند. در این بین باید مسلمانان حواس خود را جمع کرده تا فریب رسانه های بیگانه را نخورده و وحدت خود را همچنان نگه دارند.
 
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی با ایستادگی در کنار مردم مظلوم فلسطین ثابت کرد که شیعه و اهل سنت دشمن یکدیگر نیستند  بلکه حامی هم هستند، خاطر نشان کرد: تمامی دنیا مشاهده کرد ایران در حمایت از سوریه سنگ تمام گذاشت و امروز هم می‌بینیم با حمایت از مردم غزه ثابت کرد که وحدت بین مسلمانان همچنان برقرار است و حتی اگر غیر مسلمان هم نیاز به کمک داشته باشد ایران حامی آنان نیز خواهد بود.
 
محمود وند با یادآوری خوشحالی مردم منطقه بعد از عملیات وعده صادق بیان داشت: بعد از دفاع مشروع ایران در برابر رژیم غاصب اسرائیل حمایت فزاینده جهان عرب و مسلمانان از ایران و سیاست های آن علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی چند برابر شد چرا که وعده صادق برای مسلمانان و عرب‌های منطقه آرزو بود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی  در ادامه افزود: تمامی مردم مسلمان و حتی غیر مسلمان اعلام کردند که زمان رهایی از رژیم صهیونیستی فرا رسیده است و این رژیم غاصب باید تاوان جنایاتش را در غزه  و فلسطین بپردازد.
 
وی با بیان اینکه طوفان الاقصی تحول جدی در دیدگاه کشور‌های عربی ایجاد کرد و جایگاه این رژیم را به پایین‌ترین سطح در میان دولت‌ها و افکار عمومی منطقه تنزل داد، گفت: مقام معظم رهبری در 7 اکتبر موضعی را مبنی بر "لزوم پایان بمباران غزه" مطرح کردند و اقدامات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم غزه را "نسل‌کشی" خواندند که دیدیدم بازتاب بسیار گسترده‌ای در جهان عرب داشت؛ موضع‌گیری که دیدگاه بسیاری از مردم کشور‌های جهان را نسبت به جمهوری اسلامی تغییر داد.
 
این نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: این عملیات باعث شد ایران جایگاهش را به عنوان پرچمدار و محور ظلم ستیزی در منطقه مستحکم‌تر کند و شکست هیمنه آمریکا و رژیم اسرائیل مهمترین نتیجه عملیات وعده صادق بود.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سردار دادگر: بصیرت و دشمن شناسی علمای اهل سنت شایسته تحسین است
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • لشکریان غیبی خدا در مبارزه با دشمنان
  • ارتش باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است