Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه سالروز نهم دی در بیانیه ای تاکید کرد: مردمِ بصیر، آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حماسی و وحدت بخش، در 9 دی سال 88 ضمن اعلام پای بندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه، طومار فتنه را در هم پیچیده و انزجار خود را از توطئه های فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آن ها به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

حماسه نهم دی ماه 88 و حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی، قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم آن روز، اوج بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار کشور در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) محسوب می شود.

نهم دی ماه بدون شک یکی از بزرگترین، تاثیرگذارترین و ماندگار ترین حرکت های بعد از انقلاب اسلامی است که در آن ملت ایران با هوشیاری کامل انزجار خود را از دشمنان داخلی و خارجی و همچنین عوامل فتنه به نمایش گذاشتند.

فتنه 88 نمونه بارز دشمنی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی به سردمداری رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار بود که ماه ها قبل توسط سرویس های اطلاعاتی بیگانه به صورت دقیق طراحی و برنامه ریزی گشته و در این ساماندهی ساده لوحی برخی عناصر فریب خورده داخلی نیز لحاظ شده بود؛ غافل از این که مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در دفاع از آرمان های والای انقلاب دچار تردید نشدند و با حضور پرشور و آگاهانه، دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند گذاشتند و با تاسی از فرهنگ عاشورا طومار فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند.

اکنون با گذشت 8 سال از فتنه آمریکایی- صهیونیستی، نظام جمهوری اسلامی ایران در پرتو رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و وحدت و بصیرت انقلابی مردم دارای ثبات و آرامش بی نظیر در داخل و عزت و اقتدار در منطقه و جهان اسلام است.

ارتش جمهوری ایران اسلامی ضمن قدردانی از حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی عظیم نهم دی ماه سال 1388 و دیگر مناسبت های ملی و مذهبی، اعلام می دارد؛ همواره در کنار مردم بزرگوار و دوشادوش آن عزیزان در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی، حفظ تمامیت ارضی و اعتلا و پیشرفت کشور تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) تا پای جان ایستاده و از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم

متن پیام قناعت استاندار خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به شرح زیر است:

به نام خدا

"این کارِ اردوهاى هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگى یکى از برکاتش خدمت‌رسانى است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند". مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

بسیج سازندگی، این شجره طیبه‌ای که به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (حفظه الله) در هفدهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۹ بنیان گذاری شده است، در طول این سال ها، همواره منشأ خیرات و برکات فراوانی بوده و به عنوان رکنی اساسی در تحقق سیاست‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم برخوردار، عملکردی درخشان و قابل قبول از خود به جای گذاشته است.

و اینک این نهاد انقلابی با گذشت ۲۴ سال از زمان تأسیس، با بسط و توسعه دامنه وظایف و محور‌های خدمات رسانی خود در زمینه‌های محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، حضور در حوادث غیرمترقبه و برپایی اردو‌های جهادی در خدمت به مردم و شتاب بخشیدن به روند اجرای طرح‌های محرومیت زدای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سنگ تمام گذاشته است.

همراهی با دستگاه‌های اجرایی در تحقق و تکمیل طرح‌های عمرانی، راه اندازی کارگاه‌های کوچک و زود بازده اقتصاد مقاومتی، احیا و لایروبی قنوات، مرمت راه‌ها در مناطق صعب العبور، انجام برنامه‌های فرهنگی، اعتقادی، تربیتی و تحقق طرح کمک‌های مؤمنانه تنها بخشی از خدمات قابل توجه و تقدیر بسیج سازندگی در خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید

 ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند

اینجانب سالروز تأسیس بسیج سازندگی را به همه بسیجیان، جهادگران و کارکنان خدوم، مخلص و همیشه در صحنه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی تبریک گفته، از تلاش‌های این عزیزان در زمینه محرومیت زدایی از مناطق مختلف استان قدردانی می‌کنم.

باشد که این عزیزان در ادامه فعالیت‌های خود در عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و ایفای وظایف و سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، گام‌های بزرگتر و پر افتخارتری بردارند و با برنامه ریزی برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بی نظیر خراسان‌جنوبی در مأموریت‌های محوله، راه‌های رسیدن به توسعه استان را کوتاه‌تر کنند.

جواد قناعت
استاندار خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • نماینده اصلح باید شناخت کافی از دغدغه‌های مردم داشته باشد
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم