Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشرویه- معاون حفظ ارزش‌های اسلامی سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی گفت: برای حفظ اصل نظام تنها باید پیروی مطلق از ولایت فقیه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن باخرد ظهر جمعه در یادواره شهدای پایگاه بسیج امام علی (ع) شهرستان بشرویه اظهار داشت: امنیت امروز و راحتی ملت جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت‌های رزمندگان و شهدا هستیم و نباید فراموش کرد که ملت ایران اسلامی با امنیت ترین کشور را در جهان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به دلیل امنیت حاکم بر کشور ما اکثر مسلمانان علی رغم وجود اماکن مذهبی در کشورهای همسایه با خیال راحت برای زیارت، به حرم مطهر رضوی می آیند.

معاون حفظ ارزش‌های اسلامی سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی اظهار داشت: شهدا نمونه بارز استقامت و ایثار بوده و به مانشان دادند که برای حفظ اسلام جان ارزشی ندارد و جایگاه شهدا در پیشگاه خداوند محفوظ است و یادواره شهدا، مراسمی است که برای شهدایی می‌گیریم که هنوز زنده اند و باید الگوی همه ما باشند.

باخرد گفت: ما نباید اصل اسلام و رهبری را تنها بذاریم چراکه در تمامی وصیت‌های شهدا بر حفظ انقلاب و حمایت از ولایت فقیه تاکید شده است.

وی خطاب به سیاسیون هم گفت: متاسفانه عده ای پیدا شده که ادعای اصولگرا و اصلاح طلب بودن را دارند اما غافل از این هستند که اصل نظام ما تنها ولایت فقیه بوده و سایر مسائل حاشیه ای است.

معاون حفظ آثار و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی خطاب به جوانان نیز افزود: شهدایی که برای دفاع از خاک ایران جان خود را فداکردند همه جوان بوده و با هزاران آرزو به این سمت حرکت کردند تا امروز شما جوانان بتوانید با اقتدار و با عزت زندگی کنید.

باخرد با اشاره به شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران که امروزه توسط فتنه گران و منافقان به گوش می‌رسد، گفت: این افراد باید بدانند که اگر شهدا نبودند جانی برای آنها باقی نبود تا اینگونه شعارهایی نسبت به نظام و اسلام سردهند.

وی گفت: عده ای که به مراسم عزای امام حسین(ع) و به امام راحل(ره) توهین کردند هنوز محاکمه نشده و همچنان در صدد خدشه دار کردن اصل نظام و دور کردن ملت از رهبری هستند که در این راستاباید هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است