Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@03:33:18 GMT

برگزاری مسابقات قهرمانی دو و میدانی + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۰۹۹۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، رئیس هیئت دو و میدانی استان گفت: در این مسابقات 40 شرکت کننده از استان در 4 رشته دوی 60 متر، دوی نیمه استقامت هزار و 500 متر،پرتاب وزنه و پرش طول با هم رقابت کردند.
چاجی افزود: پس از دو ساعت رقابت نفس گیر،محمود سیف اللهی در دوی 60 متر، مرتضی عندنی در دوی نیمه استقامت هزار و 500 متر،عرفان محمدی در پرتاب وزنه و عادل بهرامیان در پرش طول مقام اول هر رشته را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از اعزام نفرات اول این مسابقات به  مسابقات داخل سالن کشوری خبر داد و گفت: مسابقات داخل سالن کشوری، 21 دی در تهران برگزار خواهد شد که خراسان جنوبی برای حضور در این مسابقات 10 سهمیه برای آقایان و بانوان دارد.
بنا به گفته رئیس هیئت دو و میدانی خراسان جنوبی، نفرات برتر مسابقات کشوری هم،9 بهمن امسال در مسابقات آسیایی تهران حضور خواهند یافت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اولین دوره مسابقات فوتشال کلات در بخش هزار مسجد این شهرستان در حال برگزاری است.


این دوره از مسابقات فوتشال (فوتبال در شالیزار) با حضور ۶ تیم از بخش هزار مسجد و به صورت دوره ای در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین در شالیزارهای شهر لایین بخش هزار مسجد شهرستان کلات برگزار می شود. 


شهرستان کلات با دارا بودن ۱۵۰۰ هکتار شالیزار بزرگترین تولید کننده برنج در استان خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • برگزاری کنگره ابن حسام و آیت الله تهامی
  • بزرگداشت مفاخر و مشاهیر، غنی سازی فرهنگی است
  • برگزاری اولین دوره مسابقات فوتشال در کلات
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی بالاتر از میانگین کشوری
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح خراسان جنوبی
  • برگزاری رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت