Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با کودتا خواندن فتنه ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ در اصل برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی و پیاده شد. ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ استانها گیلان نظرات

حسن خسته بند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: فتنه سال 88 در واقع کودتایی بود که توسط دشمنان قسم خورده نظام و با همراهی برخی از فریب خوردگان و سر سپردگان بی‌بصیرت داخلی و انقلابی‌نما جهت براندازی و نابودی کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس گفت: کسانی که به برکت خون پاک شهدا در کشور مسئولیتی داشته و سر سفره انقلاب اسلامی حضور داشتند به‌خاطر نفع و امیال شخصی خود با دشمنان همراه شده و پاسخ مردم را در مقابل حضور میلیونی‌شان پای صندوق‌های رای با فریب افکار عمومی و ادعای تقلب دادند.

وی پیام مردم در انتخابات سال 88 را برای دنیا برشمرد و افزود: مردم با بصیرت و همیشه بیدار ایران اسلامی با حضور پرشور خود در انتخابات، پیامی روشن از ولایتمداری و انقلابی بودن خود را به دنیا که ادعای آزادی و برقراری دموکراسی را دارد مخابره کردند اما سران فتنه درصدد نابودی این دستاورد بر آمدند.

خسته‌بند گفت: بعد از آن مشارکت عظیم مدنی مردم، بسیاری از سران کشورهای مختلف برای عقد قراردادها و انجام سرمایه‌گذاری‌ها  در کشورمان صف بسته بودند حتی در بحث انرژی هسته‌ای حاضر بودند امتیازات زیادی را برای ما قائل شوند اما فتنه این حضور مردم را تخریب و ضربه‌ای بزرگ بر پیکر آن وارد کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جنایت و خسارت‌هایی که سران فتنه و ایادی آنان بر مردم و این نظام وارد کردند بسیار عظیم بود که اگر رهبری بی‌بدیل مقام معظم رهبری در آن زمان نبود به‌طور یقین اکنون چیزی به نام جمهوری اسلامی ایران نیز در دنیا وجود نداشت و کاملاً نابود می‌شد.

خسته بند 9 دی را انقلابی دیگر خواند و افزود: حماسه بزرگ 9 دی انقلاب دومی بود که با حضور میلیونی مردم رقم خورد و با اینکه عده‌ای از فریب‌خوردگان به اشتباه خود پی برده و اعتراف به فتنه کرده‌اند اما هنور برخی که اتفاقاً جایگاه و مسئولیتی نیز دارند از ملت عذرخواهی نکرده و از بردن واژه فتنه خودداری می‌کنند.

وی در مورد انقلاب‌های رنگی و وقوع آن در برخی کشورها گفت: قبل از سازماندهی فتنه توسط دشمنان در کشور، رسانه‌های ولایتمدار به طرق مختلف در مورد چگونگی اقداماتی که فتنه‌گران با هماهنگی تعدادی از تئورسین‌های خود در کشورهایی نظیر اوکراین و گرجستان طرح ریزی کردند هشدارهای لازم را داده بودند.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: رفت و آمدهای دشمنان به داخل کشور همچنین ارتباط برخی افراد روشنفکرنما و نفوذی در نظام با عوامل خارجی باعث پی‌ریزی و شکل‌گیری تشکیلات اپوزوسیون فتنه شد و با توجه به تجربیاتی که در وقایع سال 78 به‌دست آمده بود برنامه‌ریزی لازم را برای سال 88 انجام دادند.

خسته بند گفت: بهترین جایی که می‌توانستند این جو آشوب را در آن پی ریزی کنند مسئله انتخابات بود بنابراین آن را مبنای کار قرار داده و توسط افراد فریب‌خورده داخلی و گروهک‌های معاند خارجی بر موج به‌وجود آمده و ساختگی تقلب در انتخابات سوار شدند تا به هدف خود دست یابند.

وی افزود: سران فتنه با هدف به‌دست آوردن قدرت در کشور دست به یارگیری زده و با نقشه‌ای که با همراهی آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروهک‌های منافق و ضد انقلاب کشیده بودند جریان فتنه را در کشور به‌وجود آوردند غافل از اینکه مردم ایران همیشه بیدارند و تمام حرکت‌های آنان را به‌خوبی رصد می‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حضور مردم گیلان در حماسه 8 دی گفت: مردم با بصیرت و فهیم گیلان بدون اینکه فراخوانی و پیامی از جانب کسی برای حضور در میدان و دفاع از انقلاب صادر شود یک روز زودتر به صحنه آمدند و با این حرکت خود خاطره‌ای به یاد ماندنی را در اذهان رقم زدند.

وی دستاوردهای حماسه حضور و بصیرت را برشمرد و افزود: تبلور دوباره شعار استقلال آزادی، نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه از پیامدهای مبارک این حماسه بزرگ بود و مردم ثابت کردند هنوز کشور، انقلاب و رهبری خود را دوست دارند و برای دفاع از آرمان‌های آن حتی حاضرند از جان خود نیز بگذرند.

خسته بند گفت: با وجود برخی مشکلات و معضلاتی که توسط دشمن و با بی‌تدبیری برخی مسئولان در داخل کشور برای مردم ایجاد شده اما مردم باز هم با حضور به‌موقع و حمایت خود پیام دفاع همه‌جانبه از انقلاب و رهبری را به دشمنان و استکبار جهانی رساندند و همه این‌ها از دستاوردهای ارزشمند حماسه 9 دی بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: پروژه براندازی توسط تئورسین‌های آمریکایی پروسه‌ای 10 ساله است و با توجه به این که عوامل داخلی با همفکری دشمنان مانند سال 88 در حال برنامه‌ریزی دوباره برای نفوذ هستند بنابراین همه ملت و مسئولان باید هوشیارتر بوده و بصیرت خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است

رئیس سی‌وپنحمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران نمونه‌ای از تجلی همگرایی و حضور همه سلایق زیر سقف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یاسر احمدوند بعد از ظهر امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در مراسم افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب ضمن تشکر از حضار اظهار کرد: سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تلاش کرده در بخش‌های مختلف پیشرفت داشته باشد و درایش راستا نمونه‌ای از تجلی همگرایی و حضور همه سلایق زیر سقف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: استقبال خوب مردم نشان‌دهنده اشتیاق آن‌ها برای مشاهده این نمایشگاه است و در این راستا حدود ۲۵۰۰ ناشر در بخش مجازی و حضوری دارند و ۱۰۰ ناشر خارجی ۵۰ هزار عنوان را ارائه کرده‌اند.

این خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751813

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است