Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم‌های پیکان و پارس جنوبی جم از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای شهرقدس آغاز شد.

ترکیب پیکان:

پیام نیازمند، امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری،آرمان قاسمی، ماهان رحمانی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی،مهدی مومنی، شاهین ثاقبی و امیر روستایی

ترکیب پارس جنوبی جم:

محسن فروزان، مجتبی لطفی، مایکل اومانا، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، میثم نقی زاده، حسین پورامینی، علی دشتی، مجید علیاری، ابراهیم صالحی و احسان تاییدی

حاشیه های پیش از دیدار:

بازیکنان ۲ تیم ساعت ۱۴:۱۵ برای گرم کردن بدن های خود وارد زمین شدند و پس از ۲۵ دقیقه به رختکن بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه پارس جنوبی در این بازی میهمان بود اما بیشتر تماشاگران از حامیان این تیم‌بودند.

محسن فروزان با تشویق هواداران به سمت آن ها تعظیم‌کرد.

بخش رو به روی جایگاه ویژه ورزشگاه شهدا خالی از جمعیت بود و هیچ یک از هواداران ۲ تیم در آن بخش ننشسته بودند.

هواداران پارس جنوبی به سبک بندری تیم خود را تشویق می کردند. البته پیکانی ها هم برای عقب نماندن از آن ها از تنبک استفاده می کردند.

هواداران پارس جنوبی در زمان ورود بازیکنان این تیم به زمین با شعار"گل به گلستان آمد، پارس به میدان آمد" شاگردان تارتار را تشویق کردند.

مهدی تارتار پس از ورود به زمین به شدت از سوی هواداران پارس تشویق شد.

مجید جلالی و دستیارانش پیش از شروع بازی خوش و بش گرمی با کادرفنی پارس جنوبی انجام دادند.

ابوالفضل ابراهیمی و آرمان قاسمی بازیکنان پیکان از مهدی تارتار رخصت گرفتند.

محسن فروزان هم با مجید جلالی و داود فنایی خوش و بش گرمی انجام داد.

مهدی شیری مدافع پیکان و وحید حمدی نژاد مدافع نیمکت نشین پارس جنوبی که سابقه هم بازی بودن با هم را در نفت تهران دارند پیش از شروع بازی با هم خوش و بش بسیار گرمی داشتند.

دیدار 2 تیم از ساعت 15 آغاز شد.

 محسن فروزان برای نخستین بار در فصل جاری از لباس یک دست نارنجی استفاده کرد.

هواداران پارس جنوبی از بادکنک های زرد برای حمایت از تیمشان بهره گرفتند.

در زمان شروع بازی حدود ۱۵۰ تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

به روز رسانی می شود ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی اشتغال بوشهری‌ها در پارس جنوبی جبران شود

استاندار بوشهر با تأکید بر توجه ویژه به اشتغال نیروهای بومی استان در صنایع مختلف پارس جنوبی گفت: هر چند سال گذاشته اقدامات خوبی انجام شد ولی باید تلاش شود عقب‌ماندگی تحقق جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی استان جبران شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در نشست با مدیرعامل و معاونان سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه این منطقه مهم صنعتی و تولیدی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد اظهار داشت: منطقه پارس جنوبی که تاکنون افزون بر 150 میلیارد دلار در آن سرمایه‌گذاری شده است در عرصه تولید، صادرات، اشتغال و اقتصاد دریا محور نقش مهم و اثرگذاری دارد.

وی با بیان اینکه عمده صادرات میعانات گازی از پارس جنوبی صورت می‌گیرد گفت: 50 درصد محصولات صنایع پتروشیمی ایران در استان بوشهر و منطقه پارس جنوبی تولید می‌شود و این درحالی است که بیش از 72 درصد گاز مصرفی کشور از این منطقه مهم تولید و به خطوط سراسری منتقل می‌شود.

استاندار بوشهر منطقه پارس جنوبی را نقاط مهم، استراتژیک و حساس کشور دانست و تأکید کرد: توجه به حوزه امنیت و پایش نظارتی و ایمنی این منطقه صنعتی باید در اولویت برنامه‌ها باید قرار داشته باشد

محمدی‌زاده یکی از مصوبات مهم دولت تحقق 50 درصد نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع مختلف پارس جنوبی دانست و گفت: اشتغال نیروهای بومی در تأسیسات این منطقه هم به نفع منافع ملی و هم اینکه هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و سبب پایداری جمعیت می‌شود.

وی با بیان اینکه مکلف به اجرایی شدن مصوبات دولت هستیم اضافه کرد: برای تحقق مصوبات دولت در بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی که اکنون عقب‌ماندگی است باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات خوب انجام شده در سال گذشته اضافه کرد: باید تلاش شود عقب‌ماندگی تحقق جذب 50 درصدی اشتغال و استخدام نیروهای بومی استان بوشهر در صنایع پارس جنوبی جبران شود.

محمدی‌زاده در ادامه با اشاره به  تصویب سرمایه‌گذاری 7 هزار میلیارد تومانی از سوی وزارت نفت و صنایع پتروشیمی در سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان بوشهر تأکید کرد: این اعتبار باید بر اساس مصوبه هیئت دولت در مدت سه سال در طرح‌های مختلف هزینه شود.

وی با اشاره به خرید کالاهای مورد نیاز صنایع و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی از تولیدات داخلی استان بوشهر افزود: استان بوشهر در عرصه تولیدات محصولات مختلف از جمله گوشت مرغ، محصولات کشاورزی مانند خرما، تولیدات کالاهای صنعتی و دیگر محصولات از ظرفیت بالایی برخوردار است که باید کالاهای مورد نیاز منطقه پارس جنوبی از داخل استان بوشهر خریداری شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • ۱۴ فروردین‌ماه؛ دیدار نوروزی وزیر نفت با کارکنان صنعت نفت
  • «گینس» محسن تنابنده در میان فیلم‌های امروز تلویزیون
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • جذب ۵۰ درصدی اشتغال نیروهای بومی درپارس جنوبی محقق شود
  • بیمارستان تخصصی وزارت نفت در استان بوشهر ساخته شود
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر
  • عقب‌ماندگی اشتغال بوشهری‌ها در پارس جنوبی جبران شود
  • ناگفته‌های محسن رضایی از مهدی باکری
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!