Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@02:27:49 GMT

تيراندازي در رامسر با دو مجروح

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۱۹۲۷

تيراندازي در رامسر با دو مجروح

خبرگزاري آريا - فردي با تيراندازي در يکي از کوچه‌هاي منتهي به ميدان رامسر(کوچه بانک ملي) سبب مصدوميت دو نفر شد.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، «محمد آزاد» فرماندار رامسر با تائيد خبر تيراندازي گفت: ضارب که هويت آن به نام « ف – س» شناسايي شده با اسلحه شکاري نسبت به تيراندازي به يک زن و يک مرد در يکي از کوچه‌هاي منتهي به ميدان امام رامسر اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: مصدومان در بيمارستان تحت مداوا هستند و علت تيراندازي مسائل خانوادگي مطرح شده است و تلاش براي دستگيري ضارب ادامه دارد.
زن مجروح با اصابت 4 گلوله به ناحيه صورت دچار خونريزي مغزي شد و در بيمارستان تنکابن در حال سي‌تي‌اسکن و مداوا بوده و ضريب هوشي پائيني دارد و يک مرد جوان نيز از ناحيه گردن دچار خونريزي شده که در بيمارستان امام سجاد در حال عمل جراحي است.
از دقايق نخست حادثه نيروهاي اورژانس و انتظامي جهت انتقال بيماران و بررسي محل حادثه حضور يافتند.
تي پلاس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد به منظور توسعه شبکه، گاز شهری قسمتی از کرج را در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ قطع نماید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان البرز،  این شرکت در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج کوچه های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی،گنجی، حافظ،گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما، و فرعی های منشعب در روز چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403 از ساعت 8 تا 16 قطع نماید.  

از ساکنین محترم درخواست می گردد تمهیدات لازم را پیش بینی نمایند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام لازم معمول خواهد گردید.

 شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکین می توانند با شماره تلفن 194 مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • دلیل خال قرمز روی پوست + علائم خطر
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد