Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - مردم تبریز که از آن‌ها به عنوان آغازگران حماسه ملی ۹دی یاد می‌شود، امروز بار دیگر به صحنه آمدند تا فتنه سال۸۸ را محکوم کرده و بیزاری دائمی خود از دشمنان انقلاب را اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز، پس از برگزاری نماز جمعه، نمازگزاران تبریزی با مردم همراه شده و در راهپیمایی ۸ دی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، این راهپیمایی تبریزی‌ها در ۸ دی سال ۸۸ بود که مقدمه‌ای شد برای به وقوع پیوستن حماسه ملی ۹ دی برای نقش بر آب کردن فتنه‌های شوم دشمنان پس از انتخابات دهم ایران.

به‌همین خاطر و در جهت تکرار همان شعارها و همان نداها مردم تبریز امروز هم با حضور در راهپیمایی که از مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر آغاز شده و تا میدان ساعت ادامه داشت، ولایت‌مداری خود را ثابت کردند.

علاوه‌بر اینکه مسئولان استانی و شهری از جمله استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه و دیگر شخصیت‌های برجسته در این راهپیمایی حضور داشتند، خانواده شهدای مدافع حرم چون خانواده شهید وحید فرهنگی والا نیز به چشم می‌خوردند.

همچنین اقشار مختلف مردم با در دست داشتن بنرها و پلاکاردهایی که عمدتا گویای بیزاری آن‌ها از فتنه ۸۸ و نقشه‌های شوم دشمنان و نیز پیروی سرسختانه آنان از خط ولایت فقیه بود، دیده می‌شدند.

شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است» از زبان اقشار مختلف مردم از جمله مردان، زنان، کودکان، سالخوردگان و... به گوش می‌رسید.

در قطعنامه‌ای که در بخش پایانی این تجمع قرائت شد، سخن از بصیرت مردم ایران، دشمن‌ستیزی و ولایت‌مداری آن‌ها به میان آمده بود و بر تداوم راه ولایت و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به عنوان اهداف این راهپیمایی تاکید شده بود.

تبریزی‌ها که از آن‌ها به عنوان خالقان قیام ۲۹ بهمن سال ۵۹ یاد می‌شود، بار دیگر با حضور پرشکوه خود فتنه ۸۸ و عوامل آن را محکوم کرده و یک‌پارچگی و بصیرت خود را در برابر فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی اعلام کردند.

عکس‌ها از: علی‌اصغر فتوت

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس

دریافت 49 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دهم اردیبهشت ماه یادآور بازگشت جزایر خلیج‌فارس به ویژه جزیره سرخ‌گون هرمز به دامان میهن است؛ روزی که سربازان ایرانی به فرماندهی امامقلی‌خان حاکم ایالت فارس موفق شدند با شکست پرتغالی‌ها آن‌ها را از خلیج‌فارس اخراج کنند.

کد خبر 6090421

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • روایتی کوتاه از حماسه فتح هرمز و اخراج پرتغالی‌ها از خلیج‌فارس