Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:52:51 GMT

۹ دی کمر فتنه‌گران را شکست

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۲۴۵۳

۹ دی کمر فتنه‌گران را شکست

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به بصیرت دینی و سیاسی مردم در حادثه ۹ دی گفت: این حادثه کمر فتنه‌گران و مزدوران دست‌نشانده‌های داخلی آن‌ها را شکست. ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ استانها تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالقاسم میراحمدی ظهر امروز در ابتدای خطبه‌های نماز جمعه  این هفته ضمن توصیه به تقوا و رعایت حدود الهی اظهار داشت: داشتن تقوا و وحدت یک سلاح بزرگ در برابر فتنه‌ها و تفرقه‌ها است که تمامی ملت‌های اسلامی با الگو گرفتن از نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت را سر لوحه تمامی برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به سالروز حماسه 9 دی مردم ایران در سال 1388 بیان کرد: 9 دی همانند 22 بهمن که یادآور پیروزی انقلاب ملت ایران بر علیه نظام ستم‌شاهی بود، یادآور حماسه ملت ایران در  9 دی سال 88 نیز بود که به تبعیت از ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب توانستند دخالت‌های فتنه‌گران را که به بهانه تقلب در انتخابات ایجاد کرده بودند خاموش و چشم فتنه را کور کنند.

امام جمعه شهرستان قدس با بیان اینکه 9 دی کمر فتنه‌گران را شکست افزود: فتنه‌گران به بهانه تقلب در انتخابات هشت ماه کشور را دچار ناآرامی کردند اما ملت بصیر و هوشیار وقتی دیدند روز عاشورا به عزای امام حسین(ع) و نظام جسارت کردند، همچون موج خروشان با حضورشان در خیابان‌ها بساط فتنه‌گران را بر چیدند.

میراحمدی با بیان امروز ملت باید هوشیارتر و آگاه‌تر باشند تصریح کرد: فردا نیز همه مردم سراسر کشور از جمله مردم مؤمن و بصیر شهرستان قدس که بیش از 400 شهید تقدیم این نظام و انقلاب کرده‌اند، با حضور در راهپیمایی و تجمع این روز بزرگ بصیرت و ولایت‌مداری خود را نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: ما باید ضمن هوشیاری کامل در برابر ترفندهای دشمن، گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و فریب دشمن را که اعتقادات ملت و به ویژه جوانان ما را نشانه رفته است نخوریم.

امام جمعه شهرستان قدس در بخش دیگری از سخنان خود فرا رسیدن سال 2018 میلادی را به مسیحیان تبریک گفت و بیان کرد: پیروان راستین حضرت عیسی مسیح نیز منتظر ظهور حضرت ولی عصر(عج) هستند و بی‌تردید در اعلام انزجار از مستکبران زمان و برپایی عدالت جهانی با مسلمانان هم‌صدا هستند.

میراحمدی در پایان با اشاره به سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: امروز دختران و بانوان ما با بهره‌گیری از سیره و سلوک آن بزرگوار و به تأسی از رفتار و گفتار فاطمه ثانی می‌توانند سعادت دو کمال  خود را رقم زنند.

انتهای پیام/

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است