Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مردی ۳۹ ساله که خانه خود را پاتوق معتادان ولگرد کرده بود به همراه همدستانش در بردسکن دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ عباس نظافتی، رئیس پلیس Police شهرستان بردسکن گفت: پلیس در بازرسی از لانه دزدان یک شوکر برقی، یک موتورسیکلت و یک راس گوسفند سرقتی و آلات استعمال مواد مخدر Drugs به همراه مقادیری تریاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رئیس پلیس شهرستان بردسکن گفت: مرد ۳۹ ساله و همدستانش که یک زن و سه مرد جوان هستند با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۲۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پاسگاه پلیس پاریس در پی کشته شدن یک جوان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  شورش شب گذشته جوانان در حومه شمالی پایتخت در اعتراض به کشته شدن یک جوان ۱۸ ساله حاشیه نشین در اثر برخورد خودرو پلیس با وی رخ داد.
۴ روز پس از کشته شدن جوان ۱۸ ساله، تنش‌ها در شب گذشته به اوج خود رسید و جواتان معترض با پرتاب کوکتل مولوتف و ترقه‌های آتش زا کلانتری مرکزی شهر را مورد حمله قرار دادند.
در جریان درگیری‌هایی که چندساعت به طول انجامید ۹ تن از جوانان دستگیر شدند.
با رسیدن نیرو‌های کمکی پلیس ضد شورش و متفرق کردن معترضان، پس از نیمه شب آرامش نسبی در شهر کورنوو در شمال پاریس برقرار شد.

دیگر خبرها

  • حمله به پاسگاه پلیس پاریس در پی کشته شدن یک جوان
  • دسیسه شیطانی زن جوان برای همسرش فاش شد!
  • مشارکت بسیجیان بردسکن در قالب طرح پلیس یار بسیجی در تعطیلات نوروزی
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • فوت زوج جوان شهرستانی در تهران به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان/ کودک یک ساله یتیم شد
  • جان باختن زوج جوان در حادثه رانندگی محور بردسکن به خلیل آباد
  • زوج جوان قربانی پیدا کردن پزشک شدند! کودک یک ساله یتیم شد
  • فوت زوج جوان به‌خاطر گازگرفتگی کنار بیمارستان؛ کودک یک ساله یتیم شد
  • ۳۰ معتاد متجاهر در نور دستگیر شدند
  • ۴۲ خرده فروش و معتاد متجاهر در اسفراین دستگیر شدند