Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان اظهار کرد: 9دی حماسه خاموش کننده گرد باد فتنه 88 با عنایت اباعبدالله الحسین علیه السلام بود زیرا در عاشورای 88 امر از روز واضح تر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، ماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد، روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.

حجت‌الاسلام ابوالفضل بحرینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما گفت: فتنه 88 مطئنا حرکتی خزنده برای نابودی نظام اسلامی بود که طرح اصلی آن را سرویس های جاسوسی بیگانه طراحی نموده و عده ای از عوامل پیاده و میدانی دشمن هم آن را مدیریت می کردند.

وی افزود: اعتراض به نتیجه انتخابات فرع قضیه بود زیرا فعالیت عناصر سلطنت طلب، بهایی، منافقین و دیگرانی که اصلا در انتخابات شرکت هم نکرده بودند چه معنایی می توانست داشته باشد.

بحرینی ادامه داد: خواص ذاتی فتنه  مشخص نبودن حق و غبار آلود کردن فضا است، لذا امر بر برخی که انتظار از آن ها نبود هم مشتبه شد و لذا عملکردی مطابق با انچه که شایسته اشان بود انجام ندادند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تنگستان اظهار کرد: 9دی حماسه خاموش کننده گرد باد فتنه 88 با عنایت اباعبدالله الحسین علیه السلام بود که آن هم با درایت مردی از نسل ایشان؛ 9 دی همچون فجر پیروزی انقلاب محور وحدت همه معتقدین به اسلام و انقلاب و امام بود زیرا در عاشورای 88 امر از روز واضح تر شد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل بحرینی گفت: برای همه که این حرکت ها نه یک جریان سازی سیاسی است بلکه دقیقا انتقام گیری اسلام و هدف جان انقلاب است لذا حماسه مردم در روز 9 دی جان تازه ای به کالبد انقلاب دمید و برای همگان درسی برای هم داخلی ها و هم دشمنان تاریخی شد.

/انتهای پیام

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • نور محبوسی که خاموش نشد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد