Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:05:23 GMT

پیروزی مشکی پوشان خراسان بر سپیدرود رشت

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۳۰۱۶

پیروزی مشکی پوشان خراسان بر سپیدرود رشت

مشهد-ایرنا- در چهارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم مشکی پوشان خراسان مهمان خود سپیدرود رشت را با نتیجه 2 بر صفر در ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد مغلوب کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا ، دیدار این 2 تیم قعر جدولی لیگ برتر از آن جهت دارای اهمیت است که سه امتیاز این بازی می تواند به رهایی آنها از انتهای جدول لیگ کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان نیمه اول پس از آشکار شدن ضعف دفاع میانی تیم سپیدرود شاگردان رضا عنایتی توانستند به حملات خود در زمین تیم رشتی بیفزایند تا در دقیقه 25 یونس شاکری نخستین گل بازی را به ثمر برساند.
شاکری، گل دوم بازی و تیم خراسانی را نیز در نخستین دقایق نیمه دوم وارد دروازه سپیدرود کرد تا شاگردان امید روانخواه به بازی تهاجمی روی آوردند اما با وجود تقلای این تیم، تا پایان بازی گل دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و با سه امتیاز این دیدار مشکی پوشان جمع امتیازات خود را به 12 رساندند.
مشکی پوشان خراسان و سپیدرود رشت تا پیش از این بازی به ترتیب در رده 16 و 13 جدول لیگ برتر قرار داشتند.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
3221/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در طول 13 مسابقه اخیر تنها 3 بازی به پیروزی رسیده و این یک آمار عجیب در روند نتیجه‌گیری این تیم است.

سپاهان در چارچوب مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته و دو پیروزی در لیگ برتر و یک برد پرگل مقابل شمس‌آذر در جام حذفی داشته است.

در 10 مسابقه دیگر دو شکست مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و 7 بازی در لیگ برتر را بدون پیروزی به پایان رسانده است، دو پیروزی سپاهان در هفته‌های اخیر مقابل فولاد خوزستان و گل‌گهر رقم خورده و در دیگر مسابقات عملکرد ضعیفی داشتند.

شاگردان مورایس در نیم فصل نخست پیش از دو هفته پایانی که با محرومیت روبه‌رو شدند عملکرد شگفت‌انگیزی داشتند و با خط حمله خوبی که در اختیار داشتند یکی از مدعیان جدی قهرمانی بودند اما با دو تساوی و یک شکستی که در سه هفته اخیر کسب کردند تا حدود زیادی از صدر جدول فاصله گرفتند.

سپاهان ابتدا در دیدار عقب افتاده در ورزشگاه نقش جهان میزبان ذوب آهنی خواهد بود که در بازی‌های خارج از خانه عملکرد شگفت‌انگیزی داشته و در هفته بعد از آن باید به مصاف ملوان برود و در صورت ادامه دادن نتایج ضعیف خود احتمال این وجود خواهد داشت تا رتبه چهارم را تقدیم ملوان کند.

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه
  • مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف
  • روستوف برد؛ محبی ۶۸ دقیقه بازی کرد
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت
  • آمار تحسین برانگیز خیبر برای صعود به لیگ برتر
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی