Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@13:59:48 GMT

۹ دی پرونده فتنه‌گران را برچید

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۳۰۵۵

۹ دی پرونده فتنه‌گران را برچید

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به بصیرت مردم ایران اسلامی گفت: حماسه ۹ دی با بصیرت مردم انقلابی پرونده فتنه را برچید. ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ استانها تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمد گلوردی در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش چهاردانگه که با حضورمسئولان ادارات در دفتر امام جمعه این بخش برگزار شد اظهار داشت: در روز 9 دی حضور مردم بابصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی پرونده خیانت فتنه‌گران را برچید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با راه انداختن فتنه 88 و با برنامه‌ریزی‌هایی که در قالب انقلاب مخملی انجام داده بودند، نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه را نشانه گرفته و مورد هدف قرار داده بودند، انتخابات بهانه‌ای برای رسیدن به این هدف بود.

امام جمعه چهاردانگه با اشاره به بصیرت مردم تأکید کرد: در روز 9 دی مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی تحت رهبری و با روشنگری رهبر معظم انقلاب وارد عرصه شدند و از آرمان‌های نظام و انقلاب محافظت کرده و بار دیگر پیوند و میثاق میان امت و رهبری را به نمایش گذاشته و محکم‌تر کردند.

گلوردی بیان کرد: تهاجم فرهنگی یکی از ابزارهای دشمنان اسلام برای ضربه زدن به انقلاب بوده و هست در عصر کنونی تهاجم فرهنگی با استفاده از وسایل مدرن و پیشرفته به منازل مرم ایران رسوخ پیدا کرده و در حال ضربه زدن بر پیکره خانواده‌ها و نظام است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف تهاجم فرهنگی در عرصه‌های مختلف گفت: امروز تهاجم فرهنگی بر پیکره نظام و اعتقادات مردم رخنه کرده و درصدد از بین بردن وحدت، ایمان و اعتقادات مردم هستند، خیلی از شبهات و شایعاتی که به راه می‌افتد، سابقه قبلی داشته و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده صورت می‌پذیرد.

شورای فرهنگ عمومی چهاردانگه با بیان اینکه 9دی باید مورد تکریم قرار گیرد تصریح کرد: 9 دی یک روز سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی بود، که مردم بابصیرت و آگاهانه وارد صحنه شدند و پرونده فتنه‌گران را برچیدند.

گلوردی خاطرنشان کرد: فتنه 88 قائله‌ای نیست که سیاسی باشد، چون اعتقادات و ارزش‌های دینی مردم و نظام اسلامی مورد هدف قرارگرفته بود، باید برای بزرگداشت حماسه 9دی همه دلسوزان و علاقه‌مندان به نظام و اسلام به میدان بیایند.

انتهای پیام/

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب

امام جمعه طبس با بیان اینکه خفت و ذلت تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب بود، گفت: ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت ایران اسلامی، نظام سلطه را به چالش کشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم بزرگداشت واقعه طبس در مسجد شکر صحرای طبس، اظهار کرد: امام راحل فرمودند انقلاب اسلامی انفجار نور بود و این انقلاب چالش‌هایی برای نظام سلطه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: استکبار در مسیر حرکت انقلاب موانعی چون جنگ تحمیلی، جنگ‌های فرهنگی، اقتصادی و ترکیبی و کودتاها را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه طبس گفت: استکبار چالش‌ها و مشکلاتی برای نظام اسلامی ایجاد کرد، اما به قول سردار دل‌ها، ملت ایران از بحران‌ها فرصت ساخت.

وی با بیان اینکه ملت ایران از گردنه‌های صعب‌العبوری که علیه نظام اسلامی بود، محاظفت کردند، افزود: مهمترین علت این ایستادگی، دین، ایمان، معرفت و بصیرت ملت بود که نظام سلطه را به چالش کشید.

حجت‌الاسلام محمدی با بیان اینکه نظام اسلامی مایه یأس استکبار و امید مستضعفان جهان شده، یادآور شد: عملیات پنجه عقاب در صحرای طبس نیز موجبات خفت و ذلت آمریکا را به بار آورد.

وی ادامه داد: با قدرت ایران گزینه نظامی آمریکا به چالش کشیده شد و دلیل عزت و شرافت امروز ایران، وجود رهبر ایران، مردم نجیب و صبور و ولایت‌پذیر است.

کد خبر 747581

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • ضرورت تقویت جبهه فرهنگی در سطح بین‌الملل برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • لزوم مدیریت مسائل فرهنگی در تفرجگا‌ها و سواحل مازندران
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است