Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@05:27:36 GMT

برطرف کردن مشکل بیکاری جوانان

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۲۳۱۶۱

برطرف کردن مشکل بیکاری جوانان

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته با بیان اینکه مسئولان ناتوان و ناکارآمد از مسئولیت خود کنار بکشند، افزود: استان خوزستان با این همه منابع زیرزمینی و رو زمینی دارای ظرفیت بالای اشتغال است ولی امروز بیکاری در شهرهای آبادان و خرمشهر همچنان نرخ بالایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه افراد لایق و کارآمد در شهرهای آبادان هستند که اگر مسئولیت را به دست بگیرند غوغا می کنند، گفت: در دوران دفاع مقدس همین افراد کارآمد توانستند 2 ابرقدرت شرق و غرب را به زانو درآورند.

حجت الاسلام موسوی فر با انتقاد از عملکرد منطقه آزاد اروند افزود: منطقه آزاد اروند به رغم نرخ بالای بیکاری در شهرهای آبادان و خرمشهر بالغ بر یک هزار میلیارد ریال هزینه ساختمان اداری خود می کند و درحالی که ساختمان هایی در کنار آن برای استفاده اداری وجود دارد.

امام جمعه خرمشهر گفت: اگر همین بخش هزینه برای اشتغال جوانان خرج می شد بخش عمده ای از بیکاری در این 2 شهر برظرف می شد.

حجت الاسلام موسوی فر افزود: بعضی از معاونت های منطقه آزاد اروند 2 تابعیتی هستند و پایان هفته بیشتر آنها به تهران و جاهای دیگر سفر می کنند و میلیاردها تومان برای منطقه آزاد هزینه آمد و شد را تحمیل می کنند؛ چرا از مدیران که ساکن آبادان و خرمشهر استفاده نمی شود که هزینه ای برای منطقه نداشته باشد.

وی با خطاب به برخی جوانان که دست نوشته در دست داشتند، گفت: اگر می خواهید شعار دهید مشکلی ندارد ما مردم خرمشهر مانند سایر مردم ولایت مدار دارای ادب و شعور هستیم.

حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر به سالروز 9 دی سال 88 اشاره کرد و افزود:رهبر معظم انقلاب یکسری از اصول را با الهام از آیات قرآنی برای ما در رابطه با 9دی سال 88 تفسیر کردند و اگر مسئولان به این اصول پایبند باشند در خدمت مردم و انقلاب خواهند بود.

انتهای پیام /د

مسئولان منطقه آزاد اروند مشکل بیکاری جوانان را برطرف کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان از افزایش لوکس نوری در بوستان‌های سطح این منطقه خبر داد و گفت: افزایش لوکس نوری باغ فدک نیز شامل تعویض ۲۰۰ عدد سر چراغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال انجام شده است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری افزایش حجم کمی و کیفیت نور و روشنایی بوستان‌های سطح منطقه ۷ در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: نورپردازی‌های شهری از جمله عناصر تأثیرگذار در فضاهای قابل استفاده شهروندان است و تأثیر بسزایی در زیبایی و آرامش‌بخشی محیط شهری دارد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: نورپردازی اصولی المان‌های شهری و فضای سبز علاوه بر زیبایی‌های بصری به آن مکان هویت می‌بخشد و تصویر منحصر به فردی برای مردم محلی و مسافران ایجاد می‌کند.

سلطان‌آقایی ادامه داد: در همین راستا منطقه ۷ شهرداری اصفهان اقدام به افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان بوستان بنفشه، بوستان صفا، مادی فرسخ، باغ فدک و سایر بوستان‌های خطی منطقه را نام برد.

وی خاطرنشان کرد: افزایش لوکس نوری بوستان بنفشه واقع در خیابان فلاطوری شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۸۰ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری بوستان صفا، واقع در ابتدای خیابان فلاطوری نیز شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ جدید به تعداد ۴۵ عدد با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال صورت گرفته است.

سلطان‌آقایی افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی، افزایش لوکس نوری مادی فرسخ در خیابان کاوه نیز شامل تعویض سری چراغ و نصب چراغ‌های جدید به تعداد ۲۹ عدد با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به نقش محوری باغ فدک در توسعه گردشگری شهر اصفهان گفت: افزایش لوکس نوری باغ فدک نیز شامل تعویض ۲۰۰ عدد سر چراغ با هزینه بالغ بر یک میلیارد و یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در باغ فدک ۴۰ عدد پروژکتور ۲۰۰ وات ال‌ای‌دی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال و ۹۰ پروژکتور ۱۰۰ وات نیز با هزینه بالغ بر چهار میلیارد ریال خریداری و نصب شده است.

کد خبر 750500

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است